مذاکره مخفیانه در کار نیست

نزدیک شدن به اتمام محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی از یک سو و حضور سرمربیان فصل گذشته ذوب‌آهن در کادر فنی این تیم نظامی از سوی دیگر به شایعاتی درباره سرباز شدن قریب‌الوقوع برخی ستاره‌های جوان تیم اصفهانی دامن زد.

به گزارش ایمنا، نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بیشتر از ۷۰ روز دیگر شروع می‌شود اما شایعات از همین حالا داغ شده‌اند به خصوص که تراکتورسازی به عنوان یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر پس از محرومیت از ۲ پنجره پیاپی، در نقل و انتقالات بعدی مجاز به جذب بازیکن و البته سرباز است.

جدای از اتمام محرومیت تنها تیم نظامی لیگ برتر یک عامل دیگر هم به داغ شدن شایعات نقل و انتقالاتی باشگاه تبریزی کمک کرده و آن حضور توأمان هر ۲ سرمربی فصل پیش ذوب‌آهن در کادر فنی این تیم است. یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی به واسطه چند سال حضور در ذوب‌آهن طبیعتاً رابطه نزدیکی با برخی سبزپوشان اصفهانی دارند که از قضا برخی از آنها به موعد سربازی خود نزدیک شده‌اند. همین کافی است تا گمانه‌زنی‌هایی درباره تراکتوری شدن برخی ستاره‌های ذوب‌آهن زودتر از موعد نقل محافل شود.

شایعه مذاکره تراکتورسازی با بازیکنان ذوب‌آهن اما از سوی هر ۲ طرف داستان رد شد. هم از جانب مدیریت باشگاه اصفهانی و هم از طرف کادر فنی سابقاً ذوب‌آهنی تیم تبریزی.

کد خبر 322554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.