سازو کارهای ستاد ساماندهی کودکان خیابانی تغییر کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باتوجه به اینکه دنبال ایجاد شهر دوستدار کودک در اصفهان هستیم باید ساز و کارهای ستاد ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان تغییر کند چراکه این قشر از جامعه در طی سالها رشد فزاینده ای داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۸ اکتبر روزجهانی کودک است و ما نیز در شهر اصفهان به دنبال ایجاد شهر دوستدار کودک هستیم درحالی که سالهاست ستاد ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان در حال فعالیت است اما مکانیزم ها و ساز و کارهایی که به کار می برد کارساز واقع نشده و امروز شاهد رشد کودکان خیابانی و متکدیان در سطح شهر هستیم که تقاضا می کنیم این ساز و کارها تغییر کند.

وی ادامه داد: ماده ۷۱ قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و انتخاب شهرداران، تشکیل شورایاری ها را تصریح می کند به خصوص در اصفهان که پیگیری هایی در این رابطه در شورای اسلامی شهر قبلی هم انجام شده لذا از شورای شهر و فرمانداری اصفهان درخواست می کنم شرایطی را فراهم کند تا ساز و کارهای تشکیل این نهاد انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از شهردار اصفهان برای تشکیل مسیر ویژه ای برای نابینایان و معلولان در مسیرهای شهری به خصوص چهارباغ عباسی که طرح پیاده سازی آن در حال اجراست تقاضامندم.

کد خبر 322506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.