توسعه رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد گلپایگان نیازمند کمک مسئولان و خیران

گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: توسعه رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزادگلپایگان کمک همه مسئولان و خیرین را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، گردهمایی خیرین و مسئولان گلپایگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به دعوت علی بختیار نماینده‌ شهرستان در مجلس در دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد.

در این گردهمایی خیرین برای توسعه‌ رشته‌های پزشکی در گلپایگان اعلام آمادگی کردند و حسین معینی از خیران شهرستان مبلغ ۵۰۰ میلیون‌ریال به عنوان نخستین کمک در خرید تجهیزات رشته‌ پرستاری به مسئولان دانشگاه آزاد گلپایگان اهدا کرد.

در این گردهمایی فرماندار گلپایگان حسین فراست اظهار داشت: توسعه رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد گلپایگان کمک همه مسئولان و خیرین را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ایجاد رشته پرستاری از مطالبات به حق جوانان گلپایگانی علاقمند به رشته علوم پزشکی است، گفت: دولت جمهوری اسلامی به فکر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور کشور در سطح کلان است و حتما به این مطالبه مردم گلپایگان نیز جامعه عمل خواهد پوشاند.

در ادامه حمیدرضا خدایی به تشریح توسعه پایدار و کارآفرینی در دانشگاه آزاد و ایجاد رشته‌های علوم پزشکی پرداخت و گفت: ایجاد و گسترش رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد گلپایگان نتیجه همکاری مسئولان دانشگاه آزد اسلامی، مسئولان گلپایگان و خیرین است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان بیان داشت: نماینده‌ مردم گلپایگان مسبب ایجاد انگیزه در مدیریت دانشگاه و رشته‌های علوم پزشکی است که جای قدردانی دارد.

خدایی بااشاره به قوانین همه جانبه وزارت بهداشت در خصوص لزوم تجهیز آزمایشگاه‌ها و کتابخانه دانشگاه، ابراز کرد: برای استقرار و پایداری رشته‌ پرستاری و توسعه سایر رشته‌ها در واحد گلپایگان خیرین سلامت باید کمک کنند./

کد خبر 322407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.