اشتراک همزمان استوری‌های اینستاگرام در فیسبوک

اشتراک گذاری همزمان استوری‌ها تنها بر روی نرم افزارهای اینستاگرام و فیسبوک امکان پذیر بوده و در سایر اپلیکیشن‌ها کاربردی ندارد.

هنگامی که اینستاگرام از قابلیت استوری گذاشتن خود رونمایی کرد، بسیاری بر این باور بودند که این قابلیت از اپلیکیشن اسنپ چت کپی شده است. اما این ویژگی در حال حاضر به حدی موفق و مشهور شده که ظاهرا بسیاری از افراد این کپی برداری را فراموش کرده‌اند. این اقدام به حدی با استقبال گسترده کاربران مواجه شد که کمپانی فیسبوک قابلیت فوق را به سایر برنامه‌های خود یعنی فیسبوک و واتس اپ نیز اضافه کرد.instagram story

تاکنون از بین تمامی این پلتفرم‌هایی که در بالا اشاره کردیم، اینستاگرام با موفقیت چشم گیرتری مواجه شده اما جالب است بدانید که کمپانی فیسبوک هنوز عقب نشینی نکرده است. این کمپانی اعلام کرده که به زودی قابلیتی را روانه بازار می‌کند که به وسیله آن بتوان به صورت همزمان در اینستاگرام و فیسبوک استوری گذاشت!

با استفاده از این ویژگی جدید دیگر نیازی ندارید پست قبلی خود را که در اینستاگرام ایجاد کرده بودید، به صورت مجزا برای فیسبوک نیز ایجاد کنید. پس اگر دوستانی دارید که هنوز عضو اینستاگرام نشده‌اند، خیالتان راحت باشد که آن‌ها نیز می‌توانند به راحتی استوری‌های شما را مشاهده کنند. ظاهرا این خبر کمی آشنا به نظر می‌رسد، دلیلش هم آن است که ماه پیش فیسبوک این ویژگی را مورد آزمایش قرار داده بود. 

سخنران فیسبوک در این زمینه می‌گوید: “حال قابلیتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که این امکان را به شما می‌دهد، استوری‌های اینستاگرامتان را در اکانت فیسبوک خود نیز به اشتراک بگذارید. سعی و کوشش ما بر این است که امکان اشتراک گذاری لحظه‌ها را برای شما بسیار راحت‌تر و سریع‌تر گردانیم”. 

توجه داشته باشید که اشتراک گذاری همزمان استوری‌ها تنها بر روی نرم افزارهای اینستاگرام و فیسبوک امکان پذیر بوده و در سایر اپلیکیشن‌ها کاربردی ندارد.

منبع: پایگاه خبری اپلیکیشن

کد خبر 322405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.