پیش بینی چهارخودرو در هر منطقه برای جمع آوری برگ های پاییزی

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: همزمان با آغاز فصل برگ ریزان پاییز، در هر منطقه از شهرداری اصفهان تعداد چهار دستگاه خودرو مخصوص پرس، اضافه بر ماشین آلات موجود برای جمع آوری برگ های پاییزی پیش بینی شده است.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: با توجه به آغاز فصل پاییز، در نقط زیادی از باغ شهر اصفهان به ویژه در بخش مرکزی شهر و مناطق ۹، ۱، ۳، ۴ و ناژوان شاهد برگ ریزان درختان هستیم از این رو دستورالعمل های لازم برای جمع آوری برگ های پاییزی به مناطق ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه برای جمع آوری برگ های پاییزی، ابزار لازم برای پاکسازی معابر برای شرکت های خدماتی پیش بینی شده است، گفت: در هر منطقه از شهرداری اصفهان تعداد ۴ دستگاه خودرو مخصوص پرس، اضافه بر ماشین آلات موجود برای جمع آوری برگ های پاییزی پیش بینی شده است.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: تمام اقدامات ویژه ابلاغ شده در طول شبانه روز انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده برای مبارزه با حیوانات موذی و ساماندهی حیوانات ولگرد شهر اصفهان، تصریح کرد: مبارزه با موش در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان به صورت کاملاً هدفمند توسط کارشناسان مخصوص و در زمان های مختلف سال انجام می شود.

ساکتی ادامه می دهد: نقشه تمام مادی ها و خیابان های شهر اصفهان که به نوعی آلوده به موش هستند، استخراج و کارشناسان مربوطه طعمه گذاری های لازم را در محل های مورد نظرانجام می دهند وتمام این فرایند را کنترل می کنند.

کد خبر 322296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    0 0
    نظر سنجی کنید بهتون قول میدم 90% مردم دوست دارن برگ های پاییزی روی زمین بمانند. برگ هارو اول زمستان جمع آوری کنید.