هدف آمریکا در منطقه، ایجاد اسرائیل دیگری است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: خواسته و هدف آمریکا و اسرائیل پس از نابودی داعش این است که در منطقه، اسرائیل دیگری به وجود بیاورد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های امروز نماز جمعه نطنز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش های این نیروها بر لزوم توجه بیشتر به حفظ جان و مال مردم تاکید کرد و خواستار برخورد مناسب و حفظ شان مردم در اجرای احکام و هنگام برخورد با تخلفات شد.

امینی با اشاره به تحولات سوریه و گفته سردار سلیمانی به نزدیک شدن زمان  نابودی داعش از شهید حسین همدانی یاد کرد و گفت: شهید حسین همدانی از سربازان شجاعی بود که با وجود سن و سالی که داشت در،زمان سقوط موصل و سقوط سوریه با بسیج کردن نیروها اوضاع را به دست گرفت و نقش مهمی در حفظ سوریه داشت.

وی با اشاره به توهین های ترامپ و نسبت به جمهوری اسلامی و نادان خواندن وی خواستار پاسخ صریح مسؤولان در قبال توهین ها شد و افزود: آمریکا دشمن منطقه است و همه جا در صدد جنگ افروزی و شرارت است و هرگز در این جهت از تلاش دست برنخواهد داشت .

وی تاکید کرد: خواسته آمریکا و اسرائیل در هنگامی که داعش در حال نابودی است این است که در منطقه اسرائیل دیگری بسازد و امروز هدف ایجاد پایگاهی برای اسرائیل در کردستان است که مشخص شد بارزانی قدر ناشناس نیروی آمریکا برای چنین روزهایی ست.

امام جمعه نطنز دلیل این کارشکنی ها را افزایش محبوبیت ایران و نیروهای ایرانی در منطقه عنوان کرد و خطاب به امریکا گفت: نیروهای شما به بهانه نجات افغانستان ده ها هزار نفر افغان را کشتند  اما نیروهای ایرانی به عنوان مستشار نظامی هنگامی که داعش در صدد سقوط اربیل بود آن را نجات داد و در دل مردم منطقه محبوبیت و جایگاه خاصی یافت.

 امینی از عاشورای سال 88 و بی حرمتی به ساحت امام حسین (ع)یاد کرد و با نفرین مسؤولان فتنه 88 اظهار کرد: مردم اگر یزید و معاویه را از یاد ببرند مسؤولان فتنه را هم فراموش میکنند.

وی همچنین از دستگاه قضایی خواست به شدت با نجومی بگیران مقابله کرده و نسبت به تبرئه برخی از نجومی بگیران ابراز نارضایتی کرد و افزود: اجازه ندهیم اشرافی گری و حقوق های نجومی و زر اندوزی در جامعه ترویج شود و باید جلوی این مسائل را گرفت.

کد خبر 322265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.