تنها راه پیشرفت وتوسعه کشور، عدم اعتماد به آمریکا است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: راه پیشرفت و توسعه در مسیر عزت و اقتدار این است که هرگز نباید به آمریکای جنایتکار اعتماد کرد و پای میز سازش نشست

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود ،ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد: عزاداری ها در دهه اول محرم تمام شد ولی وظیفه ما در برابر قیام عاشورا و لزوم تبیین فرهنگ عاشورایی همچنان پابرجا است و در قبال این درس بزرگ در جامعه مسئول هستیم.
قاسمی با بیان این که ولایتمداری، سازش ناپذیری و مقاومت از درس های بزرگ واقعه عاشورا بود، افزود: ملت بزرگ ایران به برکت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و الگو گیری از ایستادگی امام حسین (ع) در برابر ظلم و جور، راه عزت و سرافرازی را همچنان با غرور می پیماید و رمز پیروزی را در اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه می داند.
وی تصریح کرد: درسی که برجام به ما داد این بود که تنها راه پیشرفت و توسعه در مسیر عزت و اقتدار این است که هرگز نباید برای کسب شاخص های توسعه به مظهر خبائث و رذایل آمریکای جنایتکار اعتماد کرد و پای میز سازش نشست.
خطیب جمعه بادرود با اشاره به تخریب های اخیر دشمنان انقلاب و همراهی بعضی از عوامل داخلی برای تخریب راس قوه قضائیه، بیان کرد: تمام این تخریب ها به خاطر اقدام های انقلابی و فساد ستیز سال های اخیر این قوه است و این ها جز فتنه گران فراری و اراذلی که از مردم و انقلاب سیلی خورده اند نیستند و به زودی رسواتر از گذشته خواهند شد.
وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاش گران عرصه امنیت و آسایش، گفت: نیروی انتظامی تا کنون 13 هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده است که از این تعداد، هشت هزار نفر در جنگ تحمیلی و مابقی در راه تامین امنیت و آسایش مردم به شهادت رسیده اند.
حجت الاسلام قاسمی افزود: وظیفه اصلی نیروی انتظامی تامین امنیت و حراست از دستاوردهای انقلاب است و یکی از نهادهایی است که اقدام های آن همیشه در مقابل چشم مردم قرار دارد، پس توانایی، اقتدار، برخورد قانونی و به موقع و اقدام به هنگام این نهاد مایه افتخار و سربلندی نظام شده است.
وی از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان نطنز و به ویژه بخش امامزاده( بادرود)که در بخش مبارزه با جرم، کاهش سرقت، افزایش کشفیات و تامین امنیت مردم گام های اساسی و بزرگ برداشته اند، قدردانی کرد.
امام جمعه بادرود گفت: به فرموده پیامبر اسلام (ص) اگر آدمی به آن چه نزد خدا است رغبت کند و از آن چه نزد مردم است بی میل شود خداوند و مردم وی را دوست داشته و گرامی می دارند.
وی به حوادث اخیر در آمریکا اشاره کرد و گفت: این حوادث و به خصوص تیراندازی های اخیر در این کشور نشان می دهد که آن چه در این کشور در حال روی دادن است نتیجه تصمیم های غلط و سیاست های نادرست دولتمردان آن است.
حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر این که آمریکایی ها برای جلوگیری از پیشرفت اسلام، راه اسلام هراسی را در پیش گرفته اند، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند آن ها راه سقوط را طی می کنند چرا که مشکلات آن ها ریشه های بسیار عمیق دارد و در آینده نیز شاهد اتفاق های بدتری نیز خواهیم بود.

کد خبر 322262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.