کاهش ۴درصدی سرقت در مبارکه

مبارکه- فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه ایجاد امنیت و آرامش از اولویت های پلیس است، گفت: در شش ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۴درصدی سرقت در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سرهنگ نیکبخت در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام ماه محرم با اشاره به همکاری خوب مردم در مدت برگزاری سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در مبارکه، اظهار کرد: وجود همین همکاری ها سبب برقراری نظم در طول این ایام در سطح شهرستان شد.

وی همچنین از کاهش ۵درصدی سرقت در دهه اول ماه محرم در این شهرستان خبر داد و افزود: ماه محرم یکی از ماه های بسیار محترم و با ارزش سال است که در آن و به خصوص در دهه اول این ماه با سیر نزولی جرایم روبرو می شویم.

 سرهنگ نیکبخت با تقدیر از مردم و مسئولان این شهرستان در برپایی مراسم‌های عزاداری در دهه محرم گفت: مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان مبارکه در طول دهه اول محرم با اتحاد و همدلی مراسم‌های عزاداری حسینی را به خوبی برگزار کردند و هیچ مشکلی در این رابطه ایجاد نشد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه در ادامه مهمترین برنامه های این فرماندهی به مناسبت هفته نیروی انتظامی (ناجا) در سطح شهرستان را تشریح کرد.

 سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه برنامه هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است" در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی در این هفته از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه برنامه‌های متنوعی را به منظور ارتباط بیشتر و بهتر مردم با پلیس و در جهت ارتقا خدمت گذاری بهتر تدارک دیده است.

وی ملاقات فرماندهی انتظامی به همراه معاونان با مردم در مساجد، ارائه خدمات رایگان درمانی و تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه های ترافیکی را بخشی از مهمترین برنامه های این فرماندهی در هفته ناجا ذکر کرد.

نیکبخت افزود: در این هفته دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و عیادت از کارکنان بیمار هم با حضور پرسنل فرماندهی انتظامی مبارکه انجام می شود.

فرمانده انتظامی مبارکه از برگزاری همایش همیاران پلیس، امنیت و اصناف، تجلیل از نخبگان، فرهیختگان و فرزندان شاهد و ایثارگر و رژه موتوری هم به مناسبت این هفته خبر داد.

 نیکبخت گفت: دیدار با خانواده شهدا، حضور کارکنان نیروی انتظامی در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرمانده انتظامی قبل از خطبه‌ها، پیاده روی عمومی خانواده ها از نخستین برنامه‌های این هفته است.

 وی برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیروی انتظامی و غبار روبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان مبارکه عنوان کرد.

 سرهنگ نیکبخت افزود: حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس، دیدار چهره به چهره با مردم به عنوان نظارت همگانی، برگزاری نشست با معتمدین شوراها و بسیجیان از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان مبارکه است.

 وی با بیان اینکه خدمت به مردم در راستای ایجاد امنیت و آرامش نعمتی خدادادی است که باید به آن افتخار کرد و قدر این نعمت را دانست خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این هفته با برنامه‌های متنوع مردم را به مشارکت و ترغیب در امنیت تشویق می‌کند تا بستر تولید و حفظ امنیت توسط نیروی انتظامی فراهم شود.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه نیروی انتظامی در مواقع مختلف حتی زمان تعطیلات خانواده خود را رها کرده و با افتخار خدمت می‌کند گفت:مردم نیز باید قدرشناس این نعمت عظیم باشند.

کد خبر 322189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.