تکمیل فاز دوم پردیس هنر تا پایان سال ۹۶

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرایی فاز دوم پردیس هنر آبشار تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: پردیس هنر آبشار در ۲ فاز در مکان قبلی شهربازی آبشار برای ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

سعید کورنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: فاز اول پردیس هنر آبشار شامل پروژه هایی همچون ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشارهای مجاور خیابان، فرش گل، دالان بهشت، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ بود که همه آنها تکمیل شده اند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم پردیس هنر آبشار نیز در دست اجراست و تا پایان سالجاری تکمیل می شود، تصریح کرد: در فاز دوم پردیس هنر آبشار آبنما، گلخانه و عملیات اجرایی جنوبی آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ، بوستان کودک، سایت تندیس، آبشار میانی پلکانی و غیره احداث می شود.  

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: طراحی هنری بسیار زیبایی در این بوستان لحاظ شده و وجود برکه ها، آبشارها و نورپردازی این بوستان فضای متنوع و دلنشینی را برای شهروندان به وجود آورده است.

کورنگ بهشتی به دلیل نامگذاری این بوستان تحت عنوان پردیس هنر اشاره و اضافه کرد: پردیس به بوستانی اطلاق می شود که اطراف آن با سنگ محصور شده باشد و از طرح های هنری برای زیباسازی آن استفاده شود در همین راستا این بوستان تحت عنوان پردیس هنر نامگذاری شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان به شاخص ترین پروژه های در دست اجرای این سازمان اشاره کرد و گفت: فاز دوم پارک پردیس هنر، پروژه های داخلی مرکز همایش های بین المللی، محوطه های داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی، سالن اجتماعات گلستان شهدا، محوطه سازی مرکز معاینه فنی اتوبوس های درون شهری، محوطه سازی و تکمیل انبار قطار شهری، پارک شهدای حرم واقع در رهنان، فاز دوم تقاطع اشکاوند و چندین خیابان در سطح شهر اصفهان از جمله طرح های شاخص در دست اجرای این سازمان است.

کد خبر 322113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.