اهانت‌های ترامپ به عظمت تاریخ و تمدن ایران اسلامی افزود

هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در اعتراض به سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در جوار قبور شهدای گمنام این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نجف آباد، متن بیانیه تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان واحد نجف آباد به این شرح است: یکی از سوژه های تبلیغی معاویه در دورهٔ بیست ساله حکومتش پس از شهادت امیرالمؤمنین این بود که علی(ع) و حکومت پنج ساله اش را مقصر اصلی عقب ماندگی اقتصادی و دیگر مشکلات جامعه اسلامی جلوه دهد. این ترفند تبلیغی در زمان خود حضرت نیز به اجرا در می آمد؛ چنانکه ایشان از دست مردم گلایه می کردند و می فرمودند: وقتی در تابستان به شما می گویم به جنگ برویم، می گویید هوا گرم است و وقتی در زمستان فرمان جهاد می دهم، می گویید هوا سرد است.

نظیر این مسائل در انقلاب اسلامی نیز به کرات رخ داده است. چند سالی بود که سران نهضت آزادی و جبهه ملی، همان کسانی که امام دربارهٔ آنها فرمود: «اینها از منافقین بدترند». در گوش مردم خواندند که مشکلات اقتصادی جامعه بر اثر قطع رابطه با امریکاست؛ و اگر ایران با امریکا سازش کند، مسائل و مشکلات ما حل می شود. شگرد معاویه این بود که حرفی غلطی را که نادرستی آن بدیهی بود، آنقدر تکرار میکرد تا مردم رفته رفته آن را بپذیرند.اما سیاست علی(ع) این بود که وظیفهٔ حاکم اسلامی قبل ازهرچیز، اجرای احکام اسلام و حفظ ارزشهای اسلامی است. منطق معاویه و منطق علی امروزنیز جریان دارد....

تمدید تحریم ها و تشدید دشمنی های غرب از آن جهت که صدق وعده‌ ولایت را آشکار و ساده لوحی جماعت برجامی و ذات کثیف و بدعهد امریکا را بیش از پیش روشن کرد، خود اتفاق خوشایندی است. امروز هر کس از ماهیت رژیم غیر انسانی امریکا آگاه باشد می داند فرقی بین ترامپ به اصطلاح بی ادب و بی عقل با اوبامای به اصطلاح با ادب و باهوش نیست.

امروز برجام برای ما یک تجربه و عبرت تاریخی شده است. ما فهمیدیم که ماجرای مذاکرات حکمیت قصه نبوده است. فهمیدیم که راه انقلاب اسلامی راه عزت حسینی است و فهمیدیم که چرا امریکا شیطان بزرگ است و خوشبینی و اعتماد به آن چیزی جز خسارت محض به دنبال ندارد و این تجربه بر شیرینی شعار هیهات من الذله و مرگ بر امریکای ما افزوده است.

آقای ترامپ!

ما دانشجویان جوان مومن انقلابی و هم نسل شهید حججی ها و شهید احمدی روشن ها اعلام می داریم که از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر که دست و پا زدن و عصبانیت ناشی از شکست های پی در پی شما و اهانت های جنابعالی به عظمت تاریخ و تمدن ایران اسلامی و به اعتماد به نفس ما افزوده است و باعث همدلی و همزبانی مردم و مسولان ما شده است که اتفاقی بسیار مبارک است. چون سگی که توانایی مبارزه ندارد بیشتر پارس می کند. پیشنهاد ما به شما این است که با ادامه رفتارهای غیرانسانی خود منطق توحیدی و عقلانی انقلاب اسلامی را نشر و بیش از پیش راه زوال تمدن غرب را سرعت ببخشید که سید شهیدان اهل قلم ما فرمود شما از درون متلاشی خواهید شد.

کد خبر 322043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.