۱۵ مهرماه فرصتی برای منتقدان تکواندو

ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو از روز شنبه ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، دوره مدیریت پر فراز و نشیب سیدمحمد پولادگر در فدراسیون تکواندو اوایل دی ماه امسال به پایان می‌رسد و به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، نامزدها می‌توانند از شنبه هفته آینده ثبت نام کنند.

فدراسیون تکواندو اعلام کرد: نظر به اینکه مجمع عمومی فدراسیون تکواندو به منظور انتخاب رییس فدراسیون در سال ۹۶ برگزار خواهد شد، به این وسیله از کلیه افراد واجد شرایط علاقمند به احراز پست ریاست فدراسیون دعوت بعمل می آید برای دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ مهرماه ۱۳۹۶ به مدت ۱۰ روز کاری از ساعت ۹ تا ۱۵ به دبیرخانه مجمع واقع در تهران، محل این فدراسیون مراجعه کنند.

باید منتظر ماند و دید که در این ۱۰ روز از جمع منتقدان رییس اصفهانی فدراسیون تکواندو چه کسانی برای حضور در این مجمع ثبت نام می‌کنند و آیا خود پولادگر همچنان تمایل به ادامه فعالیتش در فدراسیون تکواندو دارد یا خیر.

تکواندو ایران در زمان ریاست سیدمحمد پولادگر که از سال ۷۹ تاکنون ادامه داشته است به افتخارات بسیاری دست یافت اما در سال‌های اخیر و به خصوص پس از اختلاف او با رضا مهماندوست سرمربی اسبق تیم ملی ایران و همچنین کوچ برخی تکواندوکاران ایرانی به کشور آذربایجان انتقادات از پولادگر بالا گرفت.

کد خبر 322024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.