تأمین مالی پروژه قطارشهری اصفهان باید با قدرت انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اجرای خطوط مترو، باید اعتبارات لازم در اختیار قرار گیرد و تأمین‌های مالی پروژه باید صورت گیرد و همه افراد با تعهد، احساس مسئولیت و با تمام قوا، نسبت به اجرای تعهدات خود ورود کنند.

به گزارش ایمنا، نصیر ملت در جلسه اعضای شورای شهر اصفهان در سازمان قطار شهری اصفهان اظهارکرد: یکی از اصلی‌ترین امکانات مورد نیاز برای هر شهر، امکانات حمل و نقل است و مترو در عمده شهرهای توسعه یافته جهان، مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خطوط یک، ۲ و ۳ در اولویت اجرای شهر اصفهان قرار گرفته است، ادامه داد: برای اجرای خطوط مترو، باید اعتبارات لازم در اختیار قرار گیرد و تأمین‌های مالی پروژه باید صورت گیرد و همه افراد با تعهد، احساس مسئولیت و با تمام قوا، نسبت به اجرای تعهدات خود ورود کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: دولت و مدیران شهری و استانی نیز باید در این زمینه اقدامات حمایتی لازم را انجام دهند.

ملت تصریح کرد: قطارشهری باید به عنوان یک گزینه اولویت‌دار مد نظر قرار گیرد و تمام توان و تلاش همه بر آن متمرکز شود تا خروجی کار، پاسخگوی انتظارات شهر باشد.

کد خبر 321914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.