بازگشت فرهادی به لیگ برتر؟

در صورت نهایی شدن انتقال اسماعیل فرهادی به گسترش فولاد این مهاجم اصفهانی برای اولین بار حضور در لیگ برتر را با پیراهن تیمی غیر از ذوب‌آهن تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل فرهادی تصورش را هم نمی‌کرد که مصدومیتش حکم به پایان حضور او در لیگ برتر دهد اما این اتفاق تلخ ۲ سال پیش افتاد. مهاجم سابق ذوب‌آهن پس از آنکه در پایان دوران نقاهت با عدم‌تمایل باشگاه اصفهانی برای ادامه همکاری با خود مواجه شد به ناچار سر از لیگ یک درآورد. فرهادی که تا قبل از پیوستن به گیتی‌پسند پیراهن هیچ تیم دیگری جز ذوب‌آهن را بر تن نکرده بود فصل پیش برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود اصفهان را ترک کرد تا در اکسین البرز به فعالیت ادامه دهد. این مهاجم اصفهانی در این تیم لیگ یکی به نوبت شاگرد ۲ سرمربی سابقش در ذوب‌آهن یعنی فیروز کریمی و یحیی گل‌محمدی شد.

فیروز کریمی که پس از غیبت در هفته‌های ابتدایی لیگ هفدهم بار دیگر به لیگ برتر بازگشته و در پی برکناری لوکا بوناچیچ هدایت گسترش فولاد را بر عهده گرفته است به محض قبول مسئولیت تیم تبریزی خواهان جذب شاگرد سابقش در ذوب‌آهن و اکسین شد. اگر انتقال فرهادی به گسترش فولاد نهایی شود این مهاجم در ۳۵ سالگی برای اولین بار حضور در لیگ برتر با پیراهن تیمی به غیر از ذوب‌آهن را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 321840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.