برگزاری جشنواره ورزشی زاینده‌رود در شهرستان‌های استان اصفهان

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان از برگزاری جشنواره ورزشی زاینده‌رود با محوریت رشته‌های منتخب این هیأت، به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، حمیدرضا غزنوی در مجمع سالیانه این هیأت ورزشی، زمان آغاز جشنواره ورزشی زاینده‌رود را پس از ماه‌های محرم و صفر امسال اعلام کرد.

وی هدف از برگزاری این رخداد ورزشی را توجه بیشتر به ورزش شهرستان‌های استان و معرفی بیشتر رشته‌های ورزشی جدید عنوان کرد و ادامه داد: توجه به ورزش خانواده‌ها، استعدادیابی و همگانی شدن رشته‌های جدید و مهیج از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای دو نفره، پاراموتور، سقوط آزاد (بانجی جامپنگ)، تفریح و ماشین‌های کنترلی، ماشین‌های رُباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، جایرو کوبتر (وسیله پروازی سبک) و فلوربال از جمله رشته‌های این جشنواره خواهد بود.

غزنوی اضافه کرد: کیک بوکسینگ واکو و ساواته، فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، دارت، طناب کشی، بالن، جهت یابی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، فتووالی، کریکت، جت اسکی و اسکی روی آب نیز از رشته‌هایی است که به فراخور و شرایط هر شهرستان در برنامه‌های این جشنواره قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این هیأت قصد دارد همچون ۲ سال گذشته، در بستری مناسب، با تعامل و تفاهم، زمینه مشارکت فعالانه و بکارگیری خرد جمعی تمام انجمن‌ها و کمیته‌های هیأت را فراهم کند.

به گفته غزنوی اعضای هیأت، مهمترین و اصلی‌ترین سرمایه آن محسوب می‌شوند و مشارکت اعضا به افزایش دامنه فعالیت‌ها می‌انجامد.

اولین و دومین جشنواره ورزشی زاینده رود با شعار «طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پرنشاط» با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در سال‌های ۹۵ و ۹۶ در اصفهان برگزار شد.

کد خبر 321765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.