مصائب شیرین، دغدغه آقای کارگردان از بیست سال پیش تا امروز

علیرضا داوود نژاد تصمیم گرفته «مصائب شیرین۲» را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، قسمت اول مصائب شیرین در سال۷۷ساخته شده است و علیرضا داوود نژاد بعد از بیست سال دوباره سراغ آدم های قصه اش رفته و می خواهد حال روزشان را در ایران سال ۹۶ روایت کند.

علیرضا داوود نژاد ۶۴ ساله در طول چهار دهه فعالیت هنری در سینمای ایران بیش از سی فیلم سینمایی ساخته است. داوودنژاد یک سینمای خانوادگی در ایران پایگذاری کرده است. او به جای استفاده از ستاره ها و چهره های شناخته شده از بازیگران، از اعضای خانواده خود در فیلم هایش استفاده می کند، خانواده ای که به لطف حضور در فیلم های او هر کدام بازیگر شناخته شده ای شده اند.  

قسمت اول

مصائب شیرین ۱ در سال ۱۳۷۷ ساخته شده که داستانی خانوادگی – عاشقانه را روایت می کند.

«رضا» و «مونا» علاوه بر نسبت فامیلی نزدیک، از دوران کودکی همبازی بودند. والدین آنها ضمن همراهی و لذّت بردن از بازی های کودکانه، آنها را نامزد می خواندند. «رضا» و «مونا» به سنین نوجوانی می رسند و عاشق یکدیگر می شوند. تا اینکه...

رضا داوودنژاد و مونا داوودنژاد دو بازیگر نقش اصلی فیلم هستند که در کنار احترام سادات حبیبیان (مادر علیرضا داوودنژاد) و شجاع الدین حبیبیان به ایفای نقش می پردازند. کیومرث پور احمد تدوین مصائب شیرین ۱ را برعهده داشته است.

قسمت دوم

علیرضا داوودنژاد بعد از بیست سال قرار است قسمت دوم مصائب شیرین را بسازد. آنطور که به نظر می رسد او تصمیم گرفته زندگی مونا و رضا را بعد از بیست سال در قصه دیگری روایت کند و به احتمال بسیار زیاد بازیگرانش تغییری نخواهند کرد جز آنکه هر کدام چند سالی پیرتر شده اند.

با اینکه فیلم داوودنژاد هنوز وارد مرحله تصویربرداری نشده است، اما خبرهای حاکی از آن است که قرار است این فیلم در جشنواره فجر امسال حضور پیدا کند./

کد خبر 321758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.