خانه تکانی شهر با تلاش پاکبانان انجام شد

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روزهای عاشورا و تاسوعا هزار پاکبان برای نظافت معابر و جمع آوری زباله های شهر فعال بودند.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در ایام ویژه و تعطیل به خصوص در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، مجموعه پرسنل اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، کلیه کارگران خدمات شهری و مجموعه اجرایی آن وظایف سنگین تری بر عهده دارند.

وی افزود: قبل از شروع ایام محرم در سطح مناطق ۱۵ گانه جلسات توجیهی و آموزشی پیرامون مدیریت پسماند و حفظ نظافت با بیش از ۲۰۰ هیأت مذهبی برگزار شد.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان  اینکه در این ایام، بین ۲۰ تا ۴۰ کارگر در هر منطقه از شهرداری خدمات نظافت را به صورت ویژه انجام دادند، تاکید کرد: بیش از ۲۷۰دستگاه ماشین آلات نظافت، اضافه بر ماشین آلات قبلی برای جمع آوری، انتقال پسماندها و پاکسازی محل های عزاداری در نظرگرفته شد تا پاکسازی و نظافت شهر در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت ویژه انجام شود.

ساکتی با اشاره به اینکه روزانه ۲ هزار و ۵۸۹ کارگر پاکبان برای نظافت معابر شهری فعال هستند، خاطرنشان کرد: در روزهای عاشورا و تاسوعا نیز هزار کارگر خدمات شهری در حالت آماده باش بودند.

وی اظهارکرد: نظافت معابر اصلی و فرعی شهر طی این ۲ روز گذشته انجام شد تا امروز صبح هیچ اثری از ظروف یکبار مصرف و آشفتگی در شهر وجود نداشته باشد.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ضمن تشکر از همراهی مردم و هیئت های مذهبی ادامه داد: خوشبختانه امسال با آموزش، فرهنگسازی و اطلاع رسانی مردم و هیئت های مذهبی همکاری خوبی با شهرداری داشتند که امیدواریم این همکاری ها در مناسبت های مختلف استمرار یابد.

کد خبر 321653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.