مشکل آمریکا و استکبار جهانی با دنیای اسلام؛مکتب عاشورای حسینی است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: تمام مشکل آمریکا و استکبار جهانی با دنیای اسلام ؛زنده ماندن  نام امام حسین (ع)و مکتب عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، اظهار کرد: بدون شک هیچ تلاش و کوششِ با اخلاصی در راه امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) از چشم ایشان دور نخواهد ماند و در قیامت همین اعمال شفیع مؤمنان می شود.

 امینی افزود: یاران امام حسین (ع) در زمانه ما سربازان مدافعی هستند که با جان و دل در راه دفاع از حریم و حرم آماده جان فشانی هستند و همچون یاران امام حسین (ع) نیز در این راه فدا می شوند.

وی نابودی داعش را نزدیک و مهم ارزیابی و تاکید کرد: داعش دست پرورده انگلیس و اسرائیل برای شکست و تضعیف مسلمان است چرا که وجود چنین جنگ هایی در منطقه هم به نفع بنگاه های اسلحه سازی آمریکا و اسرائیل و هم برای سرگرم کردن مسلمانان و تهدید دولت های اسلامی است.

خطیب جمعه نطنز با تاکید بر شرارت های آمریکا، گفت: امروز یزید زمان همان آمریکا است و جنگی که در گرفته است بدون شک به شکست آمریکا منجر می شود و همین امر ترس و استیصال آمریکا را موجب شده است و امروز به برکت ایستادگی محور مقاومت آن هایی که خود را خدای عالم می دانستند از این وضعیت بسیار نگران شده اند.

وی تصریح کرد: همه مشکل آمریکایی ها با دنیای اسلام به خاطر زنده ماندن نام امام حسین (ع) و مکتب عاشورا است و آن ها به خوبی می دانند که سردمدار این قیام حسینی امروز ایران اسلامی است به همین خاطر از اهتزار پرچم مقاومت و پایداری توسط جمهوری اسلامی می ترسند.

امام جمعه نطنز با اشاره به تحولات اقلیم کردستان عراق و برگزاری همه پرسی، بیان کرد:  مدعیان لزوم برگزاری همه پرسی استقلال کردستان به دنبال اهتزار پرچم اسرائیل در این منطقه هستتند تا در نزدیکی های مرزهای جمهوری اسلامی پایگاه نظامی درست کنند.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید حججی و برگزاری مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر وی در کشور، ابراز کرد: شهید محسن حججی حاصل تربیت هیئات عزاداری حسینی بود چرا که وی کربلای دیگری را برای ملت بزرگ ایران به تصویر کشید.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: حضور پرشور، باشکوه و کم نظیر ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهید حججی نشان داد که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان عاشورایی، ولایی و کربلایی هستند و با هرنوع سلیقه و نظری به استقبال شهادت می روند.

کد خبر 321504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.