آمریکا بداند که تهدید ملت ایران کارساز نیست

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: آمریکا بداند تهدید در برابر ملتی که شهادت را فوز عظیم می داند، اثر ندارد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به لفاظی های رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت بزرگ ایران، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران هر ساله درس مبارزه با ظلم و ستم را با الگو گیری از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تکرار می کند و ملتی که دارای چنین فرهنگی است هرگز اهل سازش نخواهد شد.

 قاسمی افزود: آمریکایی ها بدانند ملتی که با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی آشنا است و شهادت را فوز عظیم می داند هیچ تهدیدی در آن ها اثر نمی کند و ملت بزرگ ایران در طول انقلاب اسلامی همواره اینگونه بوده اند و هرچه به پیش بروند این شاخص ها در آن ها تقویت می شود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس نماد تحقیر استکبار جهانی و شکست حامیان جنگ تحمیلی در جهان بود و گرامیداشت این روزها فقط نباید محدود به هفته دفاع مقدس شود بلکه باید زمینه تاسی دیگر مسلمانان جهان در طول ایام سال برای الگو گیری از چگونگی قرار گرفتن آن ها حول محور قرآن، اهل بیت (ع) و ولایت، فراهم شود تا درس عزت و اقتدار نیز به همراه انقلاب صادر شود.

خطیب جمعه بادرود ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: امام حسین (ع) برای رضای خداوند و حاکم کردن احکام الهی قیام کرد و جهاد ایشان جاودانه شد، از این رو باید از این روز های گرانبها برای ارتقاء معنویت و انتقال افکار و اهداف قیام با چاشنی قرار دادن شعور انقلابی در کنار شور حسینی، بهره برد.

وی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید محسن حججی در تهران، اصفهان و نجف آباد، افزود: حضور کم نظیر مردم در این مراسم معنوی نشانه تایید راه مدافعان حرم و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و زیر سوال بردن فرهنگ استقامت و پایداری بود.

حجت الاسلام قاسمی گفت: استقلال کردستان عراق موضوعی بود که بارها جمهوری اسلامی در مورد عواقب آن هشدارهای جدی داده بود و بدون شک تحقق آن فقط و فقط آمریکا و رژیم صهیونیستی را صاحب نفع خواهد کرد، چرا که اسرائیلی ها بعد از ناامیدی از موجودیت داعش بارها به دنبال ایجاد یک راه دیگری برای دشمنی با کشورهای منطقه و به خصوص مسلمانان بوده اند و راه تجزیه را در پیش گرفته اند.

وی همچنین از همکاری هیئات عزاداری در سطح بخش و به خصوص شهر بادرود در برپایی منظم مراسم های عزاداری و همچنین از مسئولان در برگزاری یادواره شهدای راهیان کربلا در حسینیه مرکز شهر قدرانی و ابراز امیدواری کرد تا با حضور پرشور عزاداران حسینی در روز تاسوعا در آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس (ع)، این وحدت و همدلی بیش از پیش جلوه گر باشد.

امام جمعه بادرود همچنین از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست تا در مراسم اقامه نماز پرفیض ظهر عاشورا که در میدان معلم اقامه می شود حضوری گسترده داشته باشند.

کد خبر 321501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.