شفیع به دلیل بیماری سفر نمی‌کند/ هاکی اصفهان افت کرده و باید دوباره اوج بگیرد

دبیر فدراسیون هاکی گفت: عوامل متعددی دست به دست هم داد تا روند برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت هاکی طولانی شود و حاضر نشدن بهرام شفیع رییس فدراسیون در این مجمع از روی قصد و غرض نبوده است.

حمیدرضا بخارایی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان که روز گذشته (چهارشنبه) پنجم مهرماه برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اصولاً مجامع هاکی مانند دیگر رشته‌های ورزشی پرحاشیه نیست و کاندیداها از جمع هاکی و دوستداران این رشته هستند.

وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی هاکی استان همانند مجامع انتخاباتی استان‌های دیگر به خوبی برگزار شد و عبدالحمید جمالی با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال ریاست هیأت هاکی استان اصفهان را برعهده گرفت و امیدواریم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون، هاکی اصفهان به جایگاه اصلی خود برگردد و شاهد حضور هاکی‌بازان اصفهان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور باشیم.

بخارایی در پاسخ به این سوال که بهرام شفیع رییس فدراسیون هاکی چند سال پیش در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان حضور نداشت و در این مجمع نیز حاضر نشد و دلیل این غیبت، بیان کرد: بهرام شفیع در چند سال اخیر دچار بیماری شد و از آن زمان به بعد ترجیح داد کمتر به سفر برود. از طرف دیگر به دلیل مشغله کاری و جلسات متعدد، به طور معمول در مجامع انتخاباتی هیأت‌ هاکی استان‌ها من به نیابت از شفیع حضور دارم و دلیل دیگری ندارد.

دبیر فدراسیون هاکی در مورد دلیل اصلی طولانی شدن روند برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان، تصریح کرد: پس از اتمام دوران چهار ساله ریاست مجید معین، مهدی زادهوش به عنوان سرپرست هیأت معرفی شد که به دلیل بیماری او برگزاری مجمع به طول انجامید و پس از فوت زادهوش نمی‌توانستیم بلافاصله این مجمع را برگزار کنیم.

وی دلیل اینکه فدراسیون هاکی چند بار با تاریخی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگزاری مجمع هاکی پیشنهاد داده بود موافقت نکرد، افزود: بحث عدم موافقت نبود. یک بار در تاریخی که اعلام شده بود مدیرکل ورزش و جوانان استان در اصفهان حضور نداشت و برای حضور در جلسه‌ای به تهران سفر کرده بود. بار دیگر هم من و شفیع رییس فدراسیون در جلسات آسیایی حضور داشتیم و همه این موارد دست به دست هم داد تا برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان به طول بیانجامد.

بخارایی در مورد شرایط هاکی ایران، گفت: ایران در هاکی سالنی قهرمان آسیا و در رده چهارم جهان است و در هاکی چمنی نیز سهمیه گرفته‌ایم و جزو ۱۲ تیم اصلی آسیا قرار داریم و پیشرفت در سطح جهانی در این بخش کمی کار می‌برد تا به رتبه و جایگاه اصلی دست پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون هاکی اضافه کرد: سال ۹۶ برای هاکی کشور سال پرکاری است و در بهمن ماه مسابقات جام جهانی را پیش‌رو داریم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا روی سکو بایستیم.

وی در مورد هاکی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در گذشته اصفهان قطب هاکی کشور بود و بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی داشت که هم‌بازی‌های من بودند و امیدوار هستم که این استان به نقطه اوج خود در ورزش هاکی برگردد.

کد خبر 321333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.