هیأت هاکی اصفهان باید جزء پنج هیأت برتر کشور قرار گیرد

رییس هیأت هاکی استان اصفهان گفت: هاکی اصفهان باید با کمک گرفتن از ظرفیت همه اهالی و پیشکسوتان هاکی استان، باشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحمید جمالی در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان، اظهار کرد: به رسم معمول کاندیداها باید از خودم تعریف و خودم را معرفی کنم اما نکته تعریفی از خودم ندارم.

وی ادامه داد: مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارم و در حال حاضر به‌عنوان مسئول امور باشگاه‌ها و دبیر کمیسیون ماده ۵ در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مشغول به فعالیت هستم.

جمالی در مورد سوابق ورزشی خود بیان کرد: ۲۵ سال در رشته هندبال فعالیت داشتم و تا ۲ سال پیش نیز در لیگ برتر بازی می‌کردم . همچنین ۱۰ سال در باشگاه ذوب‌آهن در سمت‌های مختلف فعالیت داشتم.

وی خاطرنشان کرد: پس از درگذشت مهدی زادهوش سرپرست پیشین هیأت هاکی استان، در مدت اخیر سرپرستی این هیأت را برعهده داشتم.

جمالی تصریح کرد: در مدتی که سرپرست هیأت هاکی بودم با جمعی از پیشکسوتان و اهالی هاکی اصفهان، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای این رشته آشنا و توانستم نقاط قوت و ضعف را پیدا کنم و سعی دارم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را ترمیم کنم.

رییس هیأت هاکی استان اصفهان افزود: برنامه‌های زیادی برای دوران چهار ساله ریاستم درنظر دارم که البته عملیاتی شدن تمام برنامه‌ها مستلزم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان، مدیرکل و فدراسیون هاکی و اعضای مجمع است.

وی ادامه داد: در گذشته هاکی اصفهان جزء چند استان برتر کشور بود و هاکی استان اصفهان باید دوباره در بین پنج استان برتر کشور قرار گیرد. در حال حاضر تعداد شهرستان‌های فعال در رشته هاکی بیشتر از پنج شهرستان نیست که هیأت شهرستان‌ها باید فعال شوند.

رییس هیأت هاکی استان اصفهان گفت: در اصفهان رشته‌هایی مثل هندبال، والیبال و فوتبال هم از نظر باشگاه‌داری خیلی قوی هستند و هم از لحاظ امکانات و جامعه آماری شرایط بهتری دارند اما ورزش هاکی کمتر دیده شده است و امیدوارم بتوانیم این رشته را با استفاده از ظرفیت مردان و زنان ورزشکار گسترش دهیم و به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

کد خبر 321266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.