برپایی نمایشگاه «حدیث خوبان» در گلستان شهدا

مدیر امور فرهنگی مجموعه تخت فولاد از برپایی نمایشگاه حدیث خوبان، یادمان مفاخر تخت فولاد و سرداران شهید اصفهان همزمان با ایام محرم و صفر و هفته دفاع مقدس در گلستان شهدا خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین شمس اللهی با بیان این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه دارای دو تالار مجزا بوده که به معرفی مفاخر تخت فولاد و سرداران شهید مدفون در گلستان شهدا می پردازد.

وی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه را آشنایی عموم شهروندان به ویژه جوانان با سیره و سبک زندگی این بزرگان دانست و اظهار داشت: در نمایشگاه حدیث خوبان تلاش شده در قالب تابلونوشته، عکس، پخش فیلم و کلیپ های کوتاه و جذاب از زندگی شخصیت ها در فضایی زیبا و تاثیرگذار به معرفی بیشتر آنان پرداخته شود.

وی بخش دیگر نمایشگاه را ویژه معرفی سرداران شهید مدفون در گلستان شهدا عنوان کرد و افزود: در این بخش از نمایشگاه با استفاده از جملات کوتاه، زیبا و تاثیرگذار از شهدا و همچنین بیان خاطرات ناب و جذاب به معرفی بهتر و بیشتر شهدا پرداخته شده است.

مدیر امور فرهنگی مجموعه تخت فولاد با بیان اینکه در نمایشگاه امکانات و تسهیلات ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده، گفت: نمایشگاه تصاویر سه بعدی با قابلیت مشاهده تکایای تخت فولاد، نصب اپلیکیشن تخت فولاد و گلستان شهدا بر روی گوشی های اندروید، جستجوی رایانه ای قبور مطهر شهدا، نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی مجموعه تخت فولاد، پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان توسط کارشناسان تخت فولاد و گلستان شهدا و ثبت نام برای تورهای تخت فولادگردی از جمله امکانات در نمایشگاه است.

شمس اللهی با اشاره به تورهای تخت فولادگردی اظهار داشت: تخت فولاد یک گنجینه ارزرشمند در قلب شهر اصفهان است که تلاش می کنیم نه تنها شهروندان اصفهانی بلکه گردشگران داخلی و خارجی را با این مجموعه بهتر و بیشتر آشنا کنیم و در این راستا تورهای رایگان تخت فولادگردی در نظر گرفته شده که نه تنها در ایام برپایی نمایشگاه بلکه در طول هفته افراد می توانند از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری و هماهنگی با مجموعه تخت فولاد به صورت گروهی یا خانوادگی از این مجموعه بی نظیر تاریخی و هنری بازدید نمایند.

نمایشگاه حدیث خوبان در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در محل گلستان شهدا، سالن شمع برپاست.

کد خبر 321093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.