سپاهان همچنان بازندهِ خارج از خانه/ اولین پیروزی علی کریمی با نفت

تیم فوتبال سپاهان متحمل سومین شکست خود در سومین بازی خارج از اصفهان شد.

خبرگزاری ایمنا-

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نفت تهران و سپاهان

ورزشگاه: تختی تهران

تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر

گل‌: عیسی آل کثیر (دقیقه ۷۲) برای نفت تهران

اخطار: امین منوچهری (دقیقه ۳۴)، فرید محمدی زاده (دقیقه ۴۹)، میلاد فراهانی (دقیقه ۵۷)، محسن بنگر(دقیقه ۶۰) و احمد امیر کامدار (دقیقه ۷۰) از نفت؛ ژایرو رودریگز (دقیقه ۶۴) از سپاهان

ترکیب نفت تهران: میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، فرید محمدزاده، امیرحسین فشنگچی، علی عزتی، علی زینالی، مجتبی حقدوست، میلاد احمدی (۴۹- احمد امیر کامدار)، عیسی آل کثیر و امین منوچهری

سرمربی: علی کریمی

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، رافائل کری ولارو (۶۳- حامد بحیرایی)، سعید آقایی، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی (۸۴- حسین پاپی)، ژایرو رودریگز، مهرداد محمدی (۶۰- رضا میرزایی)، ساسان انصاری و مروان حسین

سرمربی: زلاتکو کرانچار

کادر داوری: رضا مهدوی، علیرضا ایلدروم، امیر مبشر و میلاد بای

شرح بازی:

سپاهان که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته بود در این دیدار همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی را با استراتژی هجومی آغاز کرد و از همان دقایق نخست بازی با تسلط بر میدان چند موقعیت خوب ایجاد کرد. زردپوشان در نیمه اول حاکم بازی بودند و بهترین موقعیت آنها تک به تک مروان حسین بود که با واکنش میلاد فراهانی راهی کرنر شد.

سپاهان که در گلزنی ناکام بود هرچه از زمان بازی می‌گذشت بازی برایش سخت‌تر می‌شد، تعویض‌های زلاتکو کرانچار در اواسط نیمه دوم هم کارساز نبود تا روی یک غفلت و حرکت در عمق این نفتی‌ها باشند که توسط عیسی آل کثیر به گل برسند.

سپاهان که به نظر می‌رسید در نیمه دوم دچار افت بدنی شده است در ادامه نتوانست گل خورده را جبران کند و باز هم خارج از اصفهان شکست خورد.

شرح گل‌:

۰-۱ (۷۲- نفت تهران): پاس در عمق کامدار در پشت مدافعان سپاهان به آل کثیر رسید تا او در موقعیتی تک به تک دروازه سپاهان را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰- توپ در محوطه جریمه سپاهان به عیسی آل کثیر رسید که ضربه بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷- پاس کات بک سپاهانی‌ها در محوطه جریمه به کری ولارو رسید که ضربه او با بی‌دقتی زده شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸- پاس در عمق انصاری، باعث تک به تک شدن مروان حسین با دروازه‌بان نفت شد که در نهایت ضربه حسین با واکنش دروازه‌بان راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۸- ارسال کوتاه ساسان انصاری از سمت راست زیر پای ژایرو رودریگز افتاد که او سایه‌زنی کرد و یک موقعیت طلایی از دست رفت.

اتفاق ویژه:

علی کریمی، سرمربی نفت تهران در سومین تجربه سرمربیگری‌اش به اولین پیروزی‌ خود رسید.

بهترین بازیکن:

عیسی آل کثیر که تک گل سه امتیازی این دیدار را زد تاثیرگذارترین بازیکن میدان بود. در کنار او می‌توان به میلاد فراهانی، دروازه‌بان نفت که در نیمه اول یک موقعیت تک به تک را گرفت اشاره کرد.

کد خبر 321080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.