پنج یادواره شهدا در چادگان برگزار می شود

چادگان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: پنج یادواره شهدا در ایام هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم در شهر چادگان برگزار می شود.

سرهنگ علی منصوری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، با مروری بر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه با موضوعات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و علمی در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پنج یادواره شهدا در ایام هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم در شهر چادگان برگزار می شود، عنوان داشت: این یادواره ها با حضور هیئت های مذهبی در شهر چادگان و روستاهای فراموشجان، گشنیزجان، علی آباد و محله مندرجان با هدف تجدید میثاق با شهدا برگزار خواهد شد.

سرهنگ منصوری اضافه کرد: برگزاری همایش ایلات و عشایر، نمایش فیلم و اجرای تئاتر، برگزاری نمایشگاه عصر عاشورا با محوریت دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و راه اندازی رادیو، کوهپیمایی حلقه های صالحین، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، راه اندازی هیئت های عزاداری دانش آموزی، برگزاری مسابقه تیر اندازی، اجتماع "احلی من العسل" توسط دانش آموزان بسیجی، افتتاح ساختمان حوزه جدید سیدالشهدا(ع)، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار های شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، همایش کوهنوردی بسیجیان(صعود به قله انالوجه)، میقات صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بومی محلی و فرهنگی، بیان خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس،  از جمله برنامه های سپاه ناحیه مقاومت بسیج چادگان در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان با اشاره به جایگاه والای دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب افزود: دفاع مقدس یادآور هشت سال غرور آفرینی ملت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد:  آمریکای جنایت‌کار سرکرده این حملات بود که هیچ‌گاه به اهداف شوم خود در مورد ایران و انقلاب دست نخواهد یافت.

منصوری ادامه داد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که هیچگاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود و کسانی که به دنبال  محو ارزش‌های دفاع مقدس هستند بدانند راه شهادت ادامه دارد و جوانان از ارزش‌های انقلابی تا پای جان محافظت خواهند کرد.

وی با بیان این که روحیه ایثارگری‌ در بین جوانان و آینده‌سازان باید تقویت شود، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تمام شده اما دفاع و مقابله با استکبار و توطئه‌های مستکبران باقی است.

وی در پایان  با تاکید بر لزوم  اشاعه ارزش ها و درس های دفاع مقدس، این هفته را فرصت مناسبی برای انتقال آرمان شهدا و تبیین شهادت دانست.

کد خبر 320943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.