باشگاه‌های معتبر نگاه ضعیفی به تیمداری در والیبال بانوان دارند

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال با ابراز گلایه از باشگاه‌های معتبر، گفت: این باشگاه‌ها نگاه ضعیفی به تیمداری در والیبال بانوان دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فریبا صادقی درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر والیبال بانوان سال ۹۶ گفت: تعامل با باشگاه‌ها برای تیمداری در والیبال بانوان ادامه دارد، تا کنون حضور تیم‌های پیکان، ذوب آهن، آبنوس تهران و نماینده مازندران در لیگ برتر بانوان قطعی شده است که جای تشکر و قدردانی از این باشگاه ها دارد.

وی تصریح کرد: حضور ۲ تیم بانک سرمایه و سایپا نیز تا آخر این هفته مشخص می شود. همچنین نمایندگانی از شهرهای شیراز، مشهد، تبریز و ارومیه نیز برای تیمداری اعلام آمادگی کردند و به دنبال حامی مالی مناسب برای این موضوع هستند.

صادقی با ابراز گلایه از باشگاه‌های معتبر ورزش والیبال ایران گفت: این باشگاه ها نگاه ضعیفی به تیمداری در والیبال بانوان دارند و حاشیه های آن را بهانه ای برای حضور نیافتن، ابراز می کنند. در صورتی که لیگ برتر بانوان سال گذشته بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد و لیگ برتر مردان به مراتب حاشیه های بیشتری نسبت به بانوان داشت.

سرپرست نایب رئیسی فدارسیون والیبال درباره عملکرد تیم ملی بانوان ایران در رقابت های انتخابی زنان جهان که به میزبانی تایلند برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه تیم ایران جوانگرایی کرده بود و بازی های خود را نیز با ترکیبی جوان آغاز می کرد، انتظار نوسان و برخی ناهماهنگی ها در تیم وجود داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روند تیم ملی والیبال بانوان ایران در چهار دیدار خود در انتخابی جهان رو به رشد بود و بازیکنان در هر بازی عملکرد بهتری نسبت به مسابقه قبل داشتند.

صادقی با اشاره به اینکه اگر تیم جوان ایران اردو و بازی های تدارکاتی بیشتری داشت، حتماً شرایطش بهتر بود، گفت: انتظار داشتیم برابر تیم های کره شمالی و ویتنام برنده شوند، اما واقعاً با ۲۰ روز اردو شاید انتظار درستی از این تیم نداشتیم.

وی با بیان اینکه اگر تمرینات این تیم ادامه یابد و بازی های تدارکاتی بیشتری نیز داشته باشد، حتماً سال آینده عملکرد بهتری خواهد داشت، گفت: برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی خواهیم کرد. بازیکنان جوان و آینده داری مانند تهمینه درگزنی، فاطمه امینی، زهرا بخشی، مونا آشفته و ... داریم که باید برای آینده این تیم ساخته شوند.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال در پایان به مسابقات نونهالان قهرمانی کشور در زنجان اشاره کرد و گفت: در گروه دختران این رقابت‌ها ۵۳ تیم ۹ نفره شرکت کردند که از بین آنان ۱۱۰ بازیکن برتر انتخاب شدند تا برای چهار سال آینده از هم اکنون روی این بازیکنان سرمایه گذاری شود، بر این اساس اردوهای انتخابی و آماده سازی این بازیکنان نیز از اواسط آبان ماه شروع می‌شود.

کد خبر 320933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.