ساخت سریال طنز «ستاره‌های عاشقی» به سفارش شبکه اصفهان

شبکه اصفهان در حال تولید سریالی با نام «ستاره‌های عاشقی» برای ایام نوروز است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار داشت: سریال ستاره های عاشقی در قالب طنز اجتماعی به مشکلات و معضلات روزمرگی و شغلی جوانان می پردازد.
امیرحسین جعفری افزود: این سریال به سفارش شبکه اصفهان در١٣قسمت و هر قسمت به مدت ۴۰ دقیقه به نویسندگی و کارگردانی «سید میلاد بنی طباء» و تهیه کنندگی «سید علیرضا راستی» تولید می شود و قرار است در ایام نوروز از رسانه ملی پخش شود.
وی با بیان این موضوع که این برنامه با اهدافی همچون ارتقاء اخلاق در جامعه، ترویج فرهنگ تولید و مصرف ملی و جلوگیری و منع شغل های کاذب در قالب سریال داستانی تهیه و تولید می شود، افزود: داستان این سریال روایت زندگی شخصی به نام پرویز است که مدتی است زندگی اش دچار بحران شده است و یک ماه فرصت دارد تا پول تهیه کند، از این رو به همراه دوستش شهاب به سراغ کارهای مختلفی رفته و در هر کار شکست می خورند و دردسری جدید برایشان رخ می دهد تا اینکه با پیرمردی آشنا می شوند و خط زندگی شان تغییر می کند، با توصیه او آنها بسیاری از شغل های کاذب را تجربه کرده و در فضایی طنز با مشکلات جدید مواجه می شوند.
سید میلاد بنی طباء کارگردان این سریال پیش از این ساخت فیلم هایی همچون جدایی، عشق و خونبها، آن سوی مه، پسری با دوچرخه و کویر آرام را به عهده داشته است.  
این سریال قرار است در اوایل آبان ماه در شهرهای کاشان، اصفهان و تهران ضبط می شود./

کد خبر 320922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.