ورودی و خروجی ۸۰۰ هزار پرونده در دادگستری استان اصفهان

کاشان - رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حدود ۴۰۰ هزار پرونده در ۶ ماهه اول امسال وارد دستگاه قضایی این استان شده است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، احمد خسروی وفا در حاشیه در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت:این پرونده‌ها به طور عمده در دادگستری و قسمتی از آن در شورای حل اختلاف وارد شد.
وی افزود:گفت: با همکاری و تلاش بی وقفه قضات شریف استان و همکاران معادل همین موجودی یعنی ۴۰۰ هزار پرونده نیز از دستگاه قضایی استان خارج و مختومه شده است.
به‌گفته‌وی، سعی همکاران قضایی ما در استان اصفهان اینست که علاوه بر کوتاه تر کردن اوقات دادرسی پرونده ها سرعت بیشتری را در رسیدگی به آن بدهند و تاحد ممکن دغدغه همکاران را کم کنند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان، با اشاره به اینکه امسال کاهش ورودی پرونده نداشتیم گفت: خوشبختانه با اقدامات مهم و پیشگیرانه در سطح دادگستری این استان و همراهی سایر مدیران و دستگاه های ذی ربط ما شاهد افزایش پرونده های وارده هم نبودیم.
خسروی وفا، تصریح‌کرد:خوشبختانه در استان اصفهان با کارهای خوبی که در دستگاه قضایی انجام شده است بعضی جرائم از جمله سرقت کاهش یافته است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه ما کاهش ورودی جرم سرقت نسبت به سال های گذشته داشتیم اظهارداشت: اما همچنان جرم ایراد ضرب، کتک کاری، فحاشی و سرقت در مرحله سوم بیشترین ورودی پرونده را به دادگستری استان دارد.
به گزارش ایمنا، در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در تالار آزادی دانشگاه کاشان سیروس افضلی و محمد تکبیرگو به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان کاشان معرفی و از روسای پیشین تجلیل شد. /

کد خبر 320816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.