جعفری: زیاد به دنبال بازوبند کاپیتانی نیستم/ هواداران سپاهان صبور باشند

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: به هواداران قول می‌دهیم که با تمام وجود بازی کنیم. از آنها می‌خواهم کمی صبر داشته باشند تا سپاهان به شرایط خوب خود برگردد.

حسن جعفری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: از ابتدای فصل گفتم که تیم خوبی داریم و فقط زمان می‌خواهیم. پرسپولیس هماهنگ بازی می‌کند چون بازیکنان این تیم دو سال است کنار هم بازی می‌کنند در حالی که برخی بازیکنان سپاهان تازه دو ماه است کنار هم قرار گرفته‌اند.
وی افزود: مطمئن هستم سپاهان شرایط بهتری پیدا می‌کند. امروز هم دیدید که تیمی که خوب بازی کند، سپاهان برابرش بهتر بازی می‌کند. گل دوم را وقتی خوردیم که ۱۰ نفره بودیم و تساوی امروز نقطه امیدی بود که بتوانیم هفته آینده نفت را شکست دهیم و به روزهای خوب سپاهان برگردیم.
جعفری در مورد بستن بازوبند کاپیتانی سپاهان گفت: برای هر بازیکنی افتخار است که بازویند کاپیتانی سپاهان که به دست بازیکنی مانند محرم نویدکیا بسته شده را به بازو ببندد. باعث افتخارم بود ولی زیاد به دنبال این مسائل نیستم و هدفم تنها موفقیت تیم است.
مدافع سپاهان در مورد حضور پرشور هواداران این تیم در بازی امروز بیان داشت: هواداران سپاهان همیشه نشان داده‌اند که در ایران تک هستند و امروز هم برای ما دلگرمی بودند. با اینکه نتایج درخوری نگرفته بودیم ولی از ابتدای بازی به شدت ما را تشویق کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و به آنها قول می‌دهم که با تمام وجود بازی کنیم. از آنها می‌خواهم کمی صبر داشته باشند تا سپاهان به شرایط خوب خود برگردد.

کد خبر 320253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.