میرزایی: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم/ شرمنده هواداران شدیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: شور و حال هواداران را وقتی تیم محبوبشان عقب است درک می‌کنم و به همین دلیل هم خواستم خوشحالی‌ام را با هواداران تقسیم کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا میرزایی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داشتیم اما نتوانستیم این امتیاز را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان شدیم. امیدواریم در بازی بعدی جران کنیم.

وی ادامه داد: خدا به من کمک کرد و توانستم تمام توانم را در زمین به اجرا بگذارم. دو مرتبه جلال علی‌محمدی را دیده بودم چون در تمرینات هم این شگرد من است و سانتر کردم و خوشبختانه توپ وارد دروازه حریف شد و حداقل شرمنده هواداران نشدم.

میرزایی در مورد روند تیم سپاهان بیان کرد: امسال هفت، هشت بازیکن جدید به تیم اضافه شده و هماهنگ شدن آن‌ها با سایر بازیکنان زمان‌بر است و روند پیشرفت سپاهان بازی به بازی بهتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: خودم قبلاً هوادار سپاهان بودم. شور و حال هواداران را وقتی تیم محبوبشان عقب است درک می‌کنم و به همین دلیل هم خواستم خوشحالی‌ام را با هواداران تقسیم کنم.

کد خبر 320252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.