مدیریت مطلوب خدمات شهری زمینه ای برای بهبود شرایط زندگی شهروندان است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل گفت: مدیریت مطلوب خدمات شهری زمینه ای برای بهبود شرایط زندگی شهروندان است.

به گزارش ایمنا، الهیار دولتخواه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل گفت: رفع مشکلات سیستم تصفیه خانه بیمارستان آران و بیدگل در کار گروه مدیریت پسماند شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این کارگروه با ۳ دستور کار جلسه در محل فرمانداری شهرستان آران بیدگل با حضور معاون فرماندار و اعضا کارگروه مدیریت پسماند برگزار گردید.

وی افزود: این کار گروه ۷ مصوبه در پی داشت که از مهمترین آنها می توان به رفع نواقص و مشکلات سیستم تصفیه خانه بیمارستان آران و بیدگل اشاره نمود.

اللهیار دولتخواه با توجه به مصوبات جلسه مذکور توجه بیشتر دستگاه های مرتبط به موضوع پسماند را خواستار شد و افزود: مسایل بهداشتی مردم از پر اهمییت ترین گزینه در مدیریت پسماند می باشد که می بایست از به مخاطره افتادن زندگی زیست محیطی آنها به نحو احسنت محافظت گردد.
در این جلسه علی محمد یوسفیان معاون فرماندار اظهار داشت: مدیریت مطلوب خدمات شهری زمینه ای را فراهم می کند که درآن شهروندان می توانند برای بهبود شرایط زندگی خوب بکوشند.
وی افزود: مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها و برنامه ریزی طرح ها و اجرای آن در ارائه خدمات توسط مدیریت شهری موثر است.
یوسفیان، یکی از عوامل مهم مشارکت مردمی را آگاهی و تغییر نگرش عنوان کرد و گفت: این مهم با آموزش شهروندی امکان پذیر است.
کد خبر 319893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.