جزییات کشف بسته مشکوک در نجف‌آباد/ اجرای رزمایش استانی ارتقاء امنیت

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای رزمایش استانی ارتقا امنیت خبر داد و گفت: این رزمایش از امروز تا جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای رزمایش استانی نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش با هدف افزایش امنیت و احساس امنیت، کشف اموال مسروقه، برخورد با اراذل‌ و اوباش و برخورد جدی با کانون‌های جرم از امروز تا روز جمعه اجرا می‌شود.

وی افزود: در برخی زمینه‌ها رزمایش ادامه دارد و گزارش آن تا پنج روز آینده اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم‌چنین با اشاره به تشکیل قرارگاه استانی اقدام و عمل نیروی انتظامی، بیان کرد: این قرارگاه وظیفه هماهنگی ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های قضایی برای ارتقای امنیت استان است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص بسته مشکوک پیدا شده در نجف‌آباد اظهار کرد: پس از اطلاع  مرکز فوریت‌های پلیس از این گزارش نیروهای لشکر ۸ زرهی نجف اشرف، گروه‌های چک و خنثی و نیروهای تخصصی پلیس به محل اعزام شدند و پس از بررسی مشخص شد بسته مذکور حاوی هیچ‌گونه مواد انفجاری، تروریستی و حتی بمب صوتی نبوده و هر نوع گزارش و شایعه‌ای در این خصوص را تکذیب می‌کنم.

معصوم بیگی این گزارش را نشان‌دهنده احساس مسئولیت شهروندان دانست و گفت: روال این است که بسته مشکوک هر چه که هست بررسی‌شده و از بین برود لذا استان در امنیت کامل است.

کد خبر 319826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.