برگزاری همایش پیاده روی و جشن بزرگ نکوداشت شهروندان ارشد در اصفهان

همایش پیاده روی و جشن بزرگ نکوداشت شهروندان ارشد با عنوان «همگام با جوانان دیروز» روز دوشنبه 27 شهریورماه در باغ نور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برنامه همایش پیاده روی و جشن بزرگ نکوداشت شهروندان ارشد اصفهان همزمان با هفته خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار می شود.

باغ تجربه به عنوان دفتر تخصصی سالمند سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه «همگام با جوانان دیروز» را در قالب جشن و پیاده روی برنامه ریزی کرده است.

هویت بخشی به سالمندان، ضرورت تبدیل سالمندان به شهروندان پویا، ارتقای روحیه نشاط، شادابی در سالمندان، عشق ورزیدن به خود، افزایش امید در زندگی سالمندان و ... از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.

این برنامه روز دوشنبه 27 شهریورماه از مسیر میدان انقلاب به سمت سی و سه پل و باغ نور از ساعت 18 ویژه عموم شهروندان ارشد شهر به همراه خانواده هایشان برگزار خواهد شد.

این همایش با برپایی جشن همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس با حضور هنرمندان پیشکسوت شهر اصفهان برگزار می شود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32670295 تماس حاصل کنند.

کد خبر 319601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.