ملی‌پوشان سپاهان به پرسپولیس می‌رسند؟

آسیب‌دیدگی ۲ بازیکن ملی‌پوش سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس به یک نگرانی جدی برای تیم اصفهانی بدل شده است هرچند که ظاهراً مصدومیت هیچ‌کدام از آنها جدی نیست.

به گزارش ایمنا، سپاهان در جریان دیدار منتهی به شکست برابر فولاد ۲ تعویض اجباری داشت و سعید آقایی و علی کریمی به ترتیب جای خود را در ترکیب تیم اصفهانی به عارف غلامی و مهرداد محمدی دادند. مصدومیت این ۲ بازیکن در آستانه نبرد حیثیتی با پرسپولیس به نگرانی هواداران دامن زد به خصوص که این ۲ نفر از ملی‌پوشان سپاهان و از جمله ارکان اصلی تیم هستند.

کریمی که مهم‌ترین خرید تابستانی سپاهان محسوب می‌شود پس از ماه‌ها بلاتکلیفی سرانجام از فوتبال اروپا دل کرد و برای بازگشت به سپاهان مجاب شد تا هواداران اصفهانی با حضور او کمی به آینده امیدوار شوند. در این شرایط، دوری کریمی از میادین می‌تواند بدترین خبر ممکن باشد.

مصدومیت آقایی هم از این جهت خبر ناگواری برای سپاهان است که تیم اصفهانی به غیر از این مدافع ملی‌پوش و البته مهدی رحیمی، هیچ بازیکن دیگری در پُست تخصصی دفاع چپ در اختیار ندارد.

حالا خبر رسیده است که آسیب‌دیدگی این ۲ بازیکن چندان جدی نیست و آنها احتمالاً به دیدار با پرسپولیس خواهند رسید هرچند که حضورشان در آن مسابقه مهم هنوز کاملاً قطعی نیست.

کد خبر 319600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.