از کابوس آزادی تا شب وحشت در فولادشهر

نزدیک به پنج سال پس از باخت به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در کسوت سرمربی پیکان، عبدالله ویسی یک شکست ۶ بر صفر دیگر را این بار به عنوان نفر اول نیمکت استقلال خوزستان برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر تجربه کرد.

به گزارش ایمنا، با شکست ۶ بر صفر استقلال خوزستان به ذوب‌آهن، جمعهشب گذشته یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی ورزشی عبدالله ویسی در ورزشگاه فولادشهر رقم خورد. اما این برای اولین بار نبود که ویسی از روی نیمکت ۶ مرتبه فروریختن دروازه تیمش را نظاره‌گر میشد زیرا این مربی خوزستانی پیشتر در لیگ دوازدهم و زمانی که هدایت پیکان را بر عهده داشت هم چنین تجربه ناخوشایندی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشته بود.

دهم آبان ۹۱ از هفته چهاردهم لیگ دوازدهم بود که پیکان با ۶ گل مغلوب پرسپولیس شد. در آن مسابقه کریم انصاری‌فرد هت‌تریک کرد و علیرضا نورمحمدی، محمد نوری و محمد قاضی بقیه گل‌های پرسپولیس را زدند.

به این ترتیب، ویسی پس از چهار سال و ۱۰ ماه و ۲ هفته یک بار دیگر طعم ۶ تایی شدن به عنوان سرمربی را در لیگ برتر چشید با این تفاوت که این مرتبه مرتضی تبریزی در نقش کریم  انصاری‌فرد ظاهر شد و ذوب‌آهن و استقلال خوزستان هم جای پرسپولیس و پیکان را گرفتند.

کد خبر 319566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.