صداوسیما به ترویج و تقویت باورهای دینی و اسلامی توجه ویژه داشته باشد

امام جمعه اصفهان در دیدار رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه صداوسیما به مسائل دینی و ترویج و تقویت باورهای دینی و اسلامی را خواستار شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شمیم ولایت، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار رئیس رسانه ملی با تشکر از تلاش های رسانه ملی در به تصویر کشیدن پیشرفت های ایران اسلامی گفت: رادیو و تلویزیون در فضای رسانه ای امروز بسیار تاثیر گذارند حتی در شرایطی که فضای مجازی، عرصه فعالیت های رسانه ای را تحت تاثیر قرار داده است.

آیت الله طباطبایی نژاد توجه ویژه صداوسیما به مسائل دینی و ترویج و تقویت باورهای دینی و اسلامی را خواستار شد و گفت: گرچه صداوسیما در این زمینه تلاش های فراوان کرده است و می کند اما تقاضای ما این است که در همه زمینه ها به ویژه فیلم ها و سریال ها به این موضوع توجه خاص داشته باشد.

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز با تشریح فعالیت های صداوسیما، مدیریت رسانه در فضای رسانه ای جهان امروز را پیچیده و حساس برشمرد و گفت: در این دریای موّاج و طوفان گسترش رسانه های نوین  باید با دقت، تیزبینی و برنامه ریزی حرکت کرد تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه باید در برنامه سازی ذائقه و رضایت مخاطب را در نظر گرفت، افزود: امیدواریم در این میدان جنگ فرهنگی بتوانیم با تلاش همکارانمان پیوند ناگسستنی مردم با تلویزیون را عمق بیشتری ببخشیم./

کد خبر 319501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.