۸۰ ایستگاه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۸۰ ایستگاه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است گفت: ردیف بودجه قابل توجهی با عنوان بهره وری ایستگاه های بازیافت در بودجه سال ۹۶ شهرداری در نظر گرفته شده است.

غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۸۰ ایستگاه ثابت بازیافت در سطح مناطق ۱۵ گانه شهری وجود دارد که از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کاهش هزینه های جمع آوری، رفاه بیشتر شهروندان و صرفه جویی در وقت از مزایای نصب ایستگاه های ثابت در سطح شهر است.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: این ایستگاهها، علاوه بر تحویل گرفتن اقلام قابل بازیافتی، درخصوص آموزش و اطلاع رسانی، ارائه هدایا و جزوات آموزشی نیز در ساعات مختلف روز در خدمت مردم اصفهان هستند.

وی افزود: علاوه بر ایستگاه های ثابت، ایستگاه های سیار نیز در ۶ ماهه اول سال از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ و در ۶ ماه دوم سال از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در سطح شهر مشغول به خدمت رسانی خواهند بود.

ساکتی یادآورشد: تمام پسماند خشک جمع آوری شده از درب منازل، ایستگاه های ثابت یا سیار، مراکز تجاری و معابر در مرکز پردازش تحت نظارت معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان توزین و تخلیه می شود.

وی خاطر نشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در تلاش است با اجرای طرح های تشویقی، آموزشی و فرهنگ سازی متنوع در سطح مناطق ۱۵ گانه، زمینه مشارکت بیشتر شهروندان اصفهانی را در زمینه های مختلف بالاخص تفکیک پسماندها در مبدا فراهم کند که از جمله این طرح ها می توان به اختصاص ردیف بودجه قابل توجهی با عنوان بهره وری ایستگاه های بازیافت در بودجه سال ۹۶ شهرداری اشاره کرد.

کد خبر 319428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.