محمدزاده: استقلال خوزستان قوی و آماده بود ولی ما هم یکدل بودیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلال خوزستان قوی و آماده بود ولی ما هم یکدل بودیم و برای پیروزی به میدان آمده بودیم.

وحید محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدا خدا را بابت بازی خوب امروز و کسب این سه امتیاز که منجر به تقویت روحیه بازیکنان شد شکر می‌کنم.

وی افزود: امروز بازی راحتی نداشتیم، استقلال خوزستان قوی و آماده بود ولی ما هم یکدل بودیم و برای پیروزی به میدان آمده بودیم.

محمدزاده نتیجه بازی را غیرقابل پیش‌بینی دانست و گفت: فکر نمی‌کردم که بتوانیم با ۶ گل تیم حریف را مغلوب کنیم، ولی خوشحالم که با دوندگی و با صرف فعل خواستن توانستیم چنین نتیجه‌ای را رقم بزنیم تا قبل از بازی با استقلال روحیه تیم کمی تقویت شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازی با استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر هم گفت: بازی با استقلال حساسیت خاصی دارد. این بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و برای ما از نظر کسب امتیاز و تعیین جایگاهمان در جدول بازی مهمی است.

وی ادامه داد: روحیه خوبی داریم اما باید شیرینی این برد را فراموش کنیم تا بتوانیم در مقابل استقلال آمادگی بیشتری داشته باشیم.

محمدزاده درباره وضعیت فعلی ذوب‌آهن اظهار کرد: درحال حاضر آمادگی و روحیه خوبی داریم و اگر کمی بیشتر مورد حمایت قرار بگیریم می‌توانیم جایگاه خود را بهتر کنیم.

کد خبر 319332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.