آمادگی هلال احمر اصفهان برای جمع آوری کمک های نقدی به مردم ستمدیده و آواره میانمار

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آمادگی این جمعیت برای جمع آوری وجوه نقدی جهت کمک به مردم ستمدیده و آواره میانمار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی با بیان این خبر اظهار کرد: به دنبال حملات دولت میانمار به مردم مسلمان در روهینگیا و آواره شدن جمعی از مسلمان این کشور، جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) در دستگیری از نیازمندان و با ایمان به اصول هفت گانه جمعیت های ملی که همانا تسکین آلام بشری و کمک به همنوع سرلوحه آن است، آماده جمع آوری کمک های مردمی هموطنان مهربان و بشردوست برای کمک به مسلمانان آواره میانمار است.

وی افزود: بدین منظورشماره حساب  ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، رفاه، دی، شهر، صادرات، سپه، مسکن و آینده؛ آماده جمع آوری کمک‌های نقدی هم استانی های عزیز برای مردم مسلمان میانمار است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: صندوق های دریافت وجوه نقدی در تمامی محل های برگزاری نماز جمعه در سراسر استان مسقر و آماده دریافت وجوه نقدی مردم نوعدوست و نیکوکار استان است

کد خبر 319308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.