تعامل بین شورا و مسئولان موجب پیشرفت و توسعه خواهد شد

نطنز-فرماندار نطنز گفت: تعامل بین شوراها و مسئولان موجب رشد و توسعه همه جانبه در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، عباس کوچه فاره عضو سابق شورای شهر نطنز در مراسم تودیع و معارفه شهردار ضمن تشکر از تلاش های شهردار سابق این شهر، اظهار کرد: مهم ترین دلایل پیشرفت هر شهری شورای پویا و فعال است و وجود مردم پویا و فعال نیز از مهم ترین عناصر پیشرفت هر شهر به شمار می آیند.

وی با بیان این که شهردار سابق موفق شد سیستم اداری خود را به روز کند، افزود: شهر نطنز باید با کمک مسئولان و شهردار از خمودگی خارج و تلاش شود تا حدود ۳۰۰ هزار مهاجری که در طول ۳۰ سال از این شهر خارج شده اند با فعالیت های مختلف و ابتکار عمل مسئولان به این شهر برگردند.

وی همچنین از معاون عمرانی استاندار اصفهان خواست تا با توجه به نجابت مردم نطنز، همکاری و همراهی بهتری با مسئولان شهرستان و به خصوص اعضای شورای شهر داشته باشند.

بدهی فعلی شهرداری نطنز کمتر از زمانی است که شهرداری را تحویل گرفتم

سید محسن تجویدی شهردار سابق نطنز ضمن قدردانی از همراهی مردم و مسئولان در طول چهار سال گذشته با مجموعه شهرداری، اظهار کرد: با توجه به برنامه های اجرا شده شهرداری در چهار سال گذشته، موفقیت نسبی در رسیدن به اهداف حاصل شد و به خصوص در زمینه ارتباط و تعامل شهرداری با مردم، عملکرد خوبی برجای ماند.

وی در خصوص افزایش درآمدهای شهرداری در این سال ها، افزود: بودجه سال ۹۲ شهرداری نطنز ۲۸ میلیارد ریال بود که در سال آخر فعالیت به ۸۴ میلیون ریال رسید، ضمن این که بدهی فعلی شهرداری نطنز کمتر از زمانی است که شهرداری را تحویل گرفتم.

شهردار سابق نطنز تاکید کرد: تحقق سه برابری این بودجه نسبت به سال ۹۲ به خاطر تلاش و فعالیت های گسترده ای بود که صورت گرفت، درحالی که بسیاری از شهرداری ها در شهرهای مختلف به خاطر مشکلات زیاد نتوانسته بودند بودجه مورد نظر خود را محقق کنند.

وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهر در اوایل خدمت اصلاح طرح جامع و طرح تدقیق محدوده شهر نطنز بود و از مهمترین کارهای صورت گرفته توسط شهرداری به لطف همکاری معاون عمرانی استاندار اصلاح همین طرح جامع شهری بود.

تجویدی خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار متر زمین به مجموعه شهرداری در زمین دوشنبه بازار، ۹ هزار متر مربع زمین مرکز معاینه فنی، بیش از دو هزار متر در شهرک مسکونی و ۵۵ هزار متر در شهرک منتظری به محدوده شهر برگشت و برای آن کاربری تعریف شد.

شهرداری جلوی ضربه رانت خواران به اموال و دارایی های شهرداری را بگیرد

رئیس شورای شهر نطنز با تشکر از زحمات شورا و شهردار سابق، از پیراینده شهردار جدید نطنز خواست پیگیر فعالیت های شهردار سابق و امانت دار مردم باشد و تلاش کند کوچکترین خدشه ای به اموال و دارایی های شهر از طریق رانت خواران وارد نشود.

محمد آقا مرادی برنامه ریزی برای شهرداری و تامین زیرساخت ها را با توجه به موقعیت شهر نطنز از ضروریات دانست و از مسئولان استانی و نماینده شهر نطنز خواست در راه تامین ۱۰ ناوگان حمل و نقل شهری برای این شهر تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهرداری نطنز، نبود درآمد پایدار است که برنامه ریزی برای تحقق این مهم ضروری است.

نطنز الگوی طرح توسعه شهری در مجمع تشخیص مصلحت نظام است

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر با بیان این که مردم نطنز فعالیت های شهردار سابق را هرگز فراموش نخواهند کرد، افزود: شهردار جدید از جوانان خوش فکر، فعال و مورد اعتماد است و از آنجایی که شهرداری های کوچک مشکلاتی در خصوص تامین منابع مالی دارند و کار را برای شهرداران سخت می کند، شهردار جدید نیز باید تلاش کند تا این مشکل در نطنز به روش های مختلف حل شود.

مرتضی صفاری نطنزی از مسئولان شهر نطنز خواست دوستانه و مسئولانه به یاری هم بشتابند و تلاش کنند تا با توجه به الگو بودن شهر نطنز در ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی، طبیعت و حیات وحش … بتوانند شهری موفق، شاداب و زنده بسازند.

وی تصریح کرد: شهر نطنز در طرح الگوی توسعه شهری در مجمع تشخیص مصلحت مطرح بوده و به‌ عنوان الگو مورد توجه قرار گرفته است و ما باید با استفاده از این موضوع هم خود در مسیر پیشرفت این شهر تلاش کنیم و هم از امکانات و توج های کشوری به آن بهره ببریم.

شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به حساب می آیند

فرماندار نطنز با اشاره به علاقه وافر معاون عمرانی استاندار اصفهان به شهر نطنز، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری خوب شوراهای شهر در اولین روزهای شهریور هیات رئیسه شهرها و روستاها مشخص شدند.

یوسف حسنی افزود: شوراهای بخش و شوراهای شهرستان نیز مشخص شدند و در اولین فرصت جلسه ای با حضور مسئولان کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد که این امر سرآغازی برای تعامل و همراهی شوراها و ادارات در شهرستان بود.

وی تعامل خوب شوراها و ادارات مسؤلان شهرستان با هم را ضروری دانست و گفت: ما در مجموعه چهار شهر شهرستان هماهنگی خوبی بین اعضای شوراها داشتیم که در سه شهر بادرود، خالد آباد و نطنز هماهنگی بین اعضای شوراها بسیار خوب است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به حساب می آیند و مسئولان باید با همیاری و همکاری لازم با اعضای شوراهای شهرها و روستاها مشکلات را برطرف نمایند

از زحمات سید محسن تجویدی در پایان این جلسه قدردانی و علی پیراینده به شهردار جدید نطنز معرفی شد. /

کد خبر 319178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.