عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آمریکا شد

میلاد عبادی‌پور دریافت کننده تیم ملی والیبال در دومین دیدار ملی‌پوشان در جام قهرمانان بزرگ جهان عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آمریکا را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان امروز (چهارشنبه) در سالن «گایشی هال» شهر ناگویا ژاپن با سه دیدار پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار امروز این رقابت‌ها تیم‌های ایران و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که ملی‌پوشان کشورمان سه بر دو به پیروزی رسیدند و صدرنشین شدند.

میلاد عبادی‌پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد و امیر غفور نیز با کسب ۱۵ امتیاز در رتبه دوم تیم ایران قرار گرفت.

«متیو اندرسون» و «تیلور ساندر» بازیکنان شماره یک و سه آمریکا در این دیدار ۱۷ امتیاز کسب کردند و امتیاز آورترین بازیکنان تیم آمریکا در این مسابقه بودند.

تیم های شرکت کننده در جام قهرمانان بزرگ جهان فردا (پنج‌شنبه) استراحت دارند و این رقابت‌ها از روز جمعه در شهر اوکاسا پیگیری خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران به مصاف برزیل قهرمان المپیک می‌رود.

کد خبر 319097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.