ملاقات قهرمانان دیروز

سبزپوشان اصفهانی امیدوارند تا مثل فصل پیش پذیرایی از استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر برای آنها سرآغاز بردهای پیاپی در لیگ برتر و سیر صعودی‌شان در جدول رده‌بندی باشد.

به گزارش ایمنا، به فاصله درست یک هفته پس از وداع تلخ و زودهنگام با جام حذفی سبزپوشان اصفهانی در بازگشت به لیگ برتر از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کنند. میهمان اهوازی ذوب‌آهن که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با قرعه مناسبی روبرو شده بود توانست در تقابل خانگی با حریفی گمنام به آسانی جواز حضور در جمع ۱۶ تیم پایانی را بگیرد و به سرنوشت بسیاری از رقبای لیگ برتری و از جمله میزبان اصفهانی خود دچار نشود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که خیلی زودتر از حد تصور یکی از جام‌های بالقوه قهرمانی را از دست رفته دیدند لیگ هفدهم را هم خیلی خوب آغاز نکرده‌اند و با سپری شدن یک‌ششم از مسابقات در کمربند میانی جدول قرار دارند. البته شروع نه چندان ایده‌آل و کمی پایینتر از سطح انتظار ذوب‌آهن به این معنی نیست که تیم اصفهانی عملکرد بدی داشته یا به این زودی از جمع مدعیان خارج شده است. دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان می‌تواند به مانند فصل قبل به مثابه نقطه شروعی برای اوج‌گیری ذوب‌آهن و حرکت این تیم به سمت رده‌های بالایی جدول باشد به شرطی که مثل پارسال تمامی امتیازات بازی بی‌کم‌وکاست به حساب میزبان اصفهانی واریز شود.

ملاقات استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر یادآور دومین سوپرجام برگزار شده فوتبال ایران است که به نفع تیم اصفهانی پایان یافت. ۲ تیم فصل پیش در کسوت قهرمان وقت لیگ و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار می‌گرفتند اما در فصل جاری در حالی به هم می‌رسند که عناوین قبلی خود را به نفع تیم‌های تهرانی پرسپولیس و نفت از دست داده‌اند.

آخرین رویارویی ۲ تیم که یازدهم فروردین‌ماه سال جاری از هفته بیست‌وپنجم لیگ گذشته در ورزشگاه غدیر برگزار شد با تقسیم امتیاز به پایان رسید. ذوب‌آهن اما در آخرین تقابل خانگی خود با استقلال خوزستان با گل‌های مهدی رجب‌زاده و احسان پهلوان میهمان اهوازی را برد. آن مسابقه که هفتم آبان ۹۵ از هفته دهم لیگ شانزدهم برگزار شد اولین دیدار از مجموع پنج مسابقه پشت‌سرهمی بود که تیم اصفهانی یکی پس از دیگری برد. باید دید میزبانی از استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر این بار نیز سرآغاز موفقیت سبزپوشان اصفهانی خواهد بود یا خیر.

دیدار ذوب‌آهن و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، گئورگی ولژیانی، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمدرضا حسینی، ربیع عطایا، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، محمدعلی فرامرزی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، سیدعلیرضا زندویی، میثم دورقی، حکیم نصاری، سابا تاوادزه، یونس دلفی، کلودیر و رضا کرملاچعب

کد خبر 318982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.