شایعه از اصفهان بود یا تهران؟

شایعه احتمال برکناری زلاتکو کرانچار از سمت سرمربیگری سپاهان بیش از آنکه به واقعیت نزدیک باشد یک شیطنت رسانه‌ای به نظر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، تردیدی نیست که وداع زودهنگام با جام حذفی برای سپاهان بسیار گران تمام شد زیرا به معنای ناامیدی پیش از موعد از کسب یکی از جام‌های بالقوه بود. اما از آنجا که سرنوشت تیم‌ها در جام حذفی تنها به یک‌تک مسابقه گره‌ خورده و حتی با در نظر داشتن اینکه نتایج سپاهان در یک‌ششم آغازین لیگ هفدهم رضایت‌بخش نبوده است مطرح شدن شایعه برکناری زلاتکو کرانچار در روزهای اخیر بسیار عجیب بود.

جالب آنکه بر سر زبان افتادن این شایعه به درون باشگاه نسبت داده شد اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که انتقال جهت‌دار و شیطنت‌آمیز برخی نقل قول‌های عوامل سپاهان به خصوص سرمربی و سرپرست تیم به یکدیگر بیش از هر چیز به حرف و حدیث‌ها در این باره دامن زده است.

به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که در حالی که باشگاه اصفهانی هیچ برنامه‌ای برای برکناری و حتی دادن اولتیماتوم به سرمربی خود را نداشت برخی رسانه‌ها شایعه‌ای را که خود به آن دامن زده بودند با شیطنت به سرپرست سپاهان منتسب کردند تا موجبات دلخوری سرمربی تیم را فراهم آورند.

کد خبر 318954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.