برگزاری بازارچه مشاغل خانگی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان

بازارچه مشاغل خانگی بانوان تحت عنوان طعم مهربانی با هدف رفع معضل بیکاری و رشد اقتصادی خانوده در منطقه 2 برپا شده است.

به گزارش ایمنا،  امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می شوند چرا که  مشاغل خانگی فرصتی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل های جدید است و می تواند علاوه بر اینکه در رشد و توسعه اقتصادی تاثیر گذارد، در زمینه توسعه اجتماعی نیز باعث تغییرات مثبت شود.

در همین راستا دومین بازارچه تولیدات مشاغل خانگی با عنوان طعم مهربانی در ۲ منطقه شهرداری اصفهان با مشارکت فرهنگسراهای سطح  منطقه برگزار شده است.

محمد حسین جعفری مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان در این رابطه می گوید: اکنون مشاغل خانگی بانوان در سراسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است در این راستا شهرداری اصفهان به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار بازارچه های عرضه محصولات تولیدی بانوان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این نمایشگاه صنایع دستی مانند چرم، میناکاری، منبت، خاتم، لوازم التحریر، ملزومات مدرسه و غیره ارائه می شود همچنین در این نمایشگاه نشست های مختلفی با حضورکارشناسان برای عموم شهروندان برگزار می شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان ماه جاری دایر است، ادامه داد: شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان امام خمینی(ره)،  پارک قلمستان، کتابخانه قلمستان از ساعت ۱۷ الی ۲۳ مراجعه کنند.

شایان ذکر است این بازارچه با هدف زمینه سازی و حمایت از کارآفرینی و مشاغل خانگی راهبردی موثر برای مشارکت مردم و نهادها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی برپا شده و پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر 318953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.