ماجرای جعل مدرک بازیکن ذوب‌آهن چه بود؟

باشگاه ذوب‌آهن مدعی است که خودش درخواست استعلام مدارک کی‌روش استنلی را به فدراسیون فوتبال داده است و از این بابت ایرادی به مهاجم برزیلی این تیم وارد نیست.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته کمیته انضباطی اعلام کرد مهاجم برزیلی جدید ذوب‌آهن به علت جعل در مدارک شناسایی و فوتبالی خود باید برای ادای توضیحات در فدراسیون فوتبال حاضر شود. این خبر عجیب در وهله اول در راستای انتقاداتی به نظر می‌رسید که از سوی برخی رسانه‌ها و باشگاه‌ها به خاطر جذب بازیکنی از لیگ‌های پایین برزیل متوجه باشگاه ذوب‌آهن شده بود؟

اما چرا کی‌روش استنلی به جعل مدرک متهم شد؟ طبق ادعای مدیرعامل ذوب‌آهن مدیربرنامه‌ برزیلی این بازیکن ۲ گواهی به ایران فرستاده بود و باشگاه اصفهانی صحت آنها را از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام نمود و پی به جعلی بودن آنها برد.

از دید باشگاه ذوب‌آهن در این میان نه تنها هیچ تقصیری متوجه کی‌روش نیست که خود او هم به همین دلیل از مدیربرنامه‌اش شکایت کرده است.

با وجود همه حرف و حدیث‌ها باشگاه اصفهانی قویاً از خرید جدیدش دفاع می‌کند و در تلاش است تا هرچه زودتر مجوز بازی کی‌روش را بگیرد و در مسابقات لیگ برتر از او استفاده کند.

کد خبر 318923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.