آیین افتتاح کتابخانه تخصصی چهارده معصوم(ع) در اصفهان برگزار شد

کتابخانه تخصصی چهارده معصوم علیهم السلام با اهدا بیش از ۵ هزار کتاب دینی و مذهبی همزمان با ایام غدیر در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، مدیر حسینیه و موسسه خیریه صفوی چهارده معصوم در گفتگو با ایمنا ضمن تایید افتتاح این کتابخانه تخصصی افزود: حسینیه چهارده معصوم صفوی نزدیک به یک سال است که در مرکز شهر اصفهان شروع به فعالیت های مذهبی و فرهنگی نموده است که یکی از این فعالیت ها تجهیز یک طبقه حسینیه برای مطالعه و احداث کتابخانه بوده که به حمد خدا و لطف اهل بیت (ع) در ایام عید سعید غدیر به شکل ویژه ای با حضور علمای شهر اصفهان افتتاح شد.

علی احمدی با اشاره به اینکه این کتابخانه با بیش از ۵ هزار جلد کتاب افتتاح شده است افزود: کلیه کتاب های این کتابخانه از طرف حضرت آیت الله شیخ مهدی فقیه ایمانی اهدا شده است که وی توانسته در طول زندگی پر برکت خود آنها را جمع آوری نماید و با محبتی که نسبت به مجموعه حسینیه چهارده معصوم(ع) داشته این محل را مامنی برای استفاده جوانان از کتاب ها دانسته است.

وی با اشاره به این موضوع که این کتابخانه فعلا به شکل اختصاصی افتتاح شده است افزود: در اسرع وقت جهت استفاده عموم از این کتابخانه بهره برداری به عمل می آید و امیدواریم که این موسسه در مرکز شهر اصفهان محلی مناسب برای استفاده جوانان از کتب دینی و مذهبی باشد.

کد خبر 318920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.