واگذاری ۹۰درصد شهرک صنعتی چادگان به سرمایه گذاران

چادگان - فرماندار چادگان از واگذاری ۹۰ درصد شهرک صنعتی این شهرستان به ۴۹ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسدپور در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی شهرستان چادگان، اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارند که می‌توان با سرمایه‌گذاری و تقویت سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار اقدام کرد.

وی با بیان این که شهرستان چادگان پتانسیل‌های فراوانی در راستای کشاورزی، گردشگری و صنعت دارد، عنوان کرد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران شهرستانی و استانی در راستای استفاده از این پتانسیل‌ها اقدام کنند تا اقتصاد منطقه رونق پیداکرده و برای جوانان جویای اشتغال فرصت کار فراهم شود.

اسدپور افزود: شهرک صنعتی چادگان از نظر زیرساختی همه امکانات لازم را دارد و لازم است با هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و مسئولان صنعتی استان و با رفع مشکلات، شاهد  بهبود وضعیت شهرک صنعتی چادگان  باشیم.

وی ادامه داد: چادگان از موقعیت خوب آب و هوایی و موقعیت مناسب جغرافیایی برخوردار است و به همین دلیل سعی بر آن است که شهرک صنعتی چادگان به شهرک صنعتی برای مواد غذایی تبدیل شود تا کمترین عوارض را داشته باشد.                                                                                           

اسدپور در پایان با بیان این که شهرک صنعتی چادگان به مساحت ۲۲ هکتار است از واگذاری ۹۰ درصد آن به ۴۹ نفر  خبر داد و بر لزوم تسریع در پیشرفت این شهرک تاکید کرد.

کد خبر 318674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.