افتتاح فاز نخست کارگاه تولیدی شانه تخم مرغ

گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: زمینه اشتغال ۱۰ نفر با افتتاح فاز نخست کارگاه تولیدی شانه تخم مرغ در گلپایگان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین فراست در آیین افتتاح فاز نخست کارگاه تولید شانه تخم مرغ با تبریک میلاد امام هادی(ع)،   اظهارداشت: امروز با راه اندازی فاز نخست این کارخانه زمینه اشتغال  ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

وی با قدردانی از سرمایه گذاری که در این بخش اشتغال زائی کرده است، افزود: برخی مشکلات کشور به عدم سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار بر می‌گردد.

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: ایجاد اشتغال راهکار اصلی بر طرف شدن مفاسد اجتماعی، کاهش مهاجرت، حاشیه نشینی، کاهش آمار زندانیان بزهکار مالی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه مصرف آب در بخش صنعت کمتر از بخش کشاورزی است، گفت: امروزه تولید محصولات کشاورزی با مشکلاتی مواجه شده است، تجهیز شدن آبیاری به روش مدرن و تحت فشار راهکار اصلی کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی است.

فراست بیان داشت: امروزه در کشور تلاش جهادی می‌طلبد که یک کارگاه اشتغال اضافه شود، هر کارگاهی که منجر به تعطیلی شود و کارگری تعدیل شود قطعأ به آمار زندانیان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش صنعت کمک مضاعف می‌طلبد، تصریح کرد:  به عنوان نماینده دولت در شهرستان از هر اقدام و کمکی  در جهت رونق بخشیدن به صنعت شهرستان و ایجاد اشتغال‌زائی دریغ نخواهم کرد.

فرماندار گلپایگان بیان کرد: زمین این کارخانه سال ۸۲ خریداری شده بود، اما با توجه به مشکلات پیش آمده معوق ماند، در سال ۹۴ تصمیم گرفتیم در این زمین کارخانه تولید شانه تخم احداث شود، بنابراین در سال گذشته این کارخانه با صرف اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث شد، و سپس با رایزنی در وزارت بهداشت سرانجام مجوز تولید دریافت شد، و اکنون شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه خط تولید شانه تخم مرغ در این کارخانه نسبت به کارخانه‌های دیگر ۵ درصد پرت آب دارد، گفت: تولید شانه تخم مرغ  در این کارخانه به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود و در تولید از ضایعات کارتن شانه تخم مرغ دو ریز غیر بهداشتی استفاده نمی‌شود.

کد خبر 318444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.