شمس: تاج، فوتسال را به دست فوتسالی‌ها بسپارد/ فدراسیون مستقل راه‌حل مشکلات فوتسال

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: راه پیشرفت فوتسال ایران ایجاد فدراسیون مستقل فوتسال است و یا اینکه افرادی که عاشق این رشته هستند در کمیته فوتسال مشغول به کار شوند، در غیر این صورت وضعیت فوتسال بدتر از این هم خواهد شد.

حسین شمس در حاشیه دیدار فوتسال گیتی‌پسند و فرش آرا مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد تفاوت کیفیت فوتسال ایران با گذشته پس از کسب عنوان سوم جام جهانی توسط تیم ملی کشورمان اظهار کرد: پس از کسب این عنوان توقعات از فوتسال ایران بالا رفت ولی نه تنها پیشرفتی نداشته‌ایم بلکه پسرفت کردیم.

وی افزود: حامیان مالی تیم‌های لیگ برتری یکی یکی از فوتسال فرار کرده‌اند و مشکل پخش تلویزیونی مسابقات تازه چند هفته است که برطرف شده است. شرایط فوتسال ایران نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است.

شمس با بیان اینکه شنیده‌ام بازیکنان تیم ملی با گذشت نزدیک به یک سال هنوز پاداش کسب عنوان سومی جهان را نگرفته‌اند ادامه داد: تا وقتی این شرایط بر کمیته فوتسال حاکم باشد و آدم‌هایی در آن کار می‌کنند که زورکی به فوتسال آمده‌اند، فوتسال را دوست ندارند و برای آن ۲۴ ساعته وقت نمی‌گذارند تغییری شاهد نخواهیم بود.

مدرس رسمی فیفا گفت: به نظر من راه پیشرفت فوتسال ایران ایجاد فدراسیون مستقل فوتسال است و یا اینکه افرادی که عاشق این رشته هستند در کمیته فوتسال مشغول به کار شوند و در غیر این صورت وضعیت فوتسال بدتر از این هم خواهد شد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بیان داشت: تیم ملی فعلی سال‌های سال قهرمان آسیا می‌شود و اعجوبه‌ای مانند اصغر حسن‌زاده را در برزیل هم نمی‌توانید پیدا کنید و هیچ تیم آسیایی بازیکنی مانند احمد اسماعیل‌پور با آن قدرت شوت‌زنی در اختیار ندارد، بنابراین تیم ملی فوتسال ایران حالا حالاها قهرمان آسیا است ولی باید برای جانشینی بازیکنان فعلی فکری کرد.

شمس در مورد مشکلات به وجود آمده در کمیته فوتسال پیرامون کاظم سلیمانی دبیر این کمیته گفت: سلیمانی انسان خادمی است و به عنوان دبیر کمیته فوتسال زحمت خود را می‌کشد، این رئیس کمیته فوتسال است که باید از بین اهالی فوتسال انتخاب شود. در این زمینه باید به سراغ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بروید و او باید یک بار برای همیشه فوتسال را به دست اهالی فوتسال بسپارد.

کد خبر 318342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.