کرانچار: نباید اجازه دهیم نفت غافلگیرمان کند/ کریمی پاسخ مشخصی به سپاهان نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه به جذب کریمی علاقمند بود و من هم او را می‌خواستم. خودم این بازیکن را به دیناموزاگرب بردم و دوست داشتم به سپاهان برگردد ولی او پاسخ مشخصی نمی‌دهد و بیشتر از کریمی، باشگاه هم زمان را از دست می‌دهد.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: مربیان باید به نشست خبری بیایند و به بازیکنان‌، اعضای جامعه فوتبال و هواداران احترام بگذارند. از حضور در نشست‌های خبری شانه خالی نمی‌کنم مگر اینکه مشکل فیزیکی برایم رخ دهد.

وی در مورد شرایط نفت آبادان گفت: نمی‌توانم شکست چهار سال قبل مقابل نفت را فراموش کنم. باید حداقل در جام حذفی قهرمان شویم و در حال حاضر همه بازیکنان را در اختیار داریم. امیدوارم کارمان را خوب شروع کنیم و بار دیگر نتایج خوبی بگیریم. انتظار دارم نتایج سپاهان بعد از تعطیلات بهتر شود.

کرانچار در مورد اینکه فراز کمالوند گفته تیم دومش را به اصفهان می‌آورد افزود: هر کسی حق دارد بهترین تیم خود را به میدان بفرستد. با شناختی که از صنعت نفت دارم آنها با بهترین تیم خود به میدان می‌آیند و نباید اجازه دهیم ما را غافلگیر کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد رسول نویدکیا گفت: مشکل او بی‌نظمی نبود. نویدکیا برابر سپیدرود آنطور که باید خوب کار نکرد و با اعتراضاتی که شد از نظر روحی به او برخورد. بعد از یک وقفه با او صحبت کردم و حرف مرا پذیرفت و درخواست کرد کمی از نظر روحی استراحت کند و این وقفه با اجازه من به وجود آمد.

وی در مورد وضعیت علی کریمی برای بازگشت به سپاهان اظهار کرد: سه ماه پیش با او صحبت کردیم. باشگاه به جذب کریمی علاقمند بود و من هم او را می‌خواستم. خودم این بازیکن را به دیناموزاگرب بردم و دوست داشتم به سپاهان برگردد ولی او پاسخ مشخصی نمی‌دهد و بیشتر از کریمی، باشگاه هم زمان را از دست می‌دهد.

کرانچار اضافه کرد: همچنان منتظر حضور کریمی در سپاهان هستیم. نمی‌دانم چرا تکلیف ما را مشخص نمی‌کند در حالی که از طرف باشگاه خواسته‌ام که برای بازی با فولاد به سپاهان برگردد. با او در اردوی تیم ملی صحبت کرده‌ایم و نظر این بازیکن در مورد بازگشت به سپاهان مثبت است.

کد خبر 318341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.