بازیکن داریم اما اسپانسر نداریم/ اصفهان فقط برای سایر استان‌ها بازیکن می‎سازد!

مربی تیم فوتسال بانوان ریف گفت: اصفهان قطب صنعتی کشور است اما از بانوان ورزشکار حمایت نمی‌کنند و ما مجبور هستیم برای تیم‌های استان‌های دیگر بازیکن بسازیم.

راضیه‌ سادات جزایری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تیم ملی فوتسال بانوان که صبح روز گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه ۲۵ آبان برگزار شد، اظهار کرد: نیمه اول بازی نه اما نیمه دوم از عملکرد بازیکنانم راضی بودم و خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: برای این دیدار تمرینات زیادی انجام داده بودیم و قصد داشتیم تمامی پاس‌های خط تیر دو را ببندیم اما در نیمه اول بازیکنانم کمی در جو بازی مقابل تیم ملی بودند و هماهنگی لازم را هم نداشتند. در ابتدای بازی حریف ۶ گل روی همان تمریناتی که انجام داده‌ بودیم، وارد دروازه‌ ما کرد و غافلگیر شدیم اما در نیمه دوم از بازیکنانم راضی هستم.

مربی تیم فوتسال بانوان ریف در مورد فعالیت این باشگاه در فوتسال بانوان گفت: روی فوتسالیست‌های جوان و نوجوان کار می‌کنیم و امسال توانستیم پنج بازیکن به تیم ملی معرفی کنیم و بقیه بازیکنان هم در آینده به تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ و ۱۶ سال راه می‌یابند.

وی بیان کرد: گله‌ای که همیشه بوده، هست و برطرف هم نمی‌شود این است که در اصفهان نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم و تیمی قوی را آماده می‌کنیم اما اسپانسر و حامی مالی قوی که توانایی حمایت از تیم بانوان در لیگ‌های کشور داشته باشد پا پیش نمی‌گذارد.

جزایری افزود: به دلیل عدم حمایت باشگاه‌های قوی و اسپانسرها از تیم‌ بانوان در مسابقات قهرمان کشوری و لیگ برتر، ناچار هستیم بازیکن‌سازی کنیم و زمانی که بازیکنان به سطح خوبی از آمادگی رسیدند آنها را به تیم‌های لیگ برتر فوتبال استان‌های دیگر معرفی کنیم.

مربی تیم فوتسال بانوان ریف اضافه کرد: زمانی که فوتسالیست‌های خوب اصفهان به تیم‌های دیگر می‌روند شالوده تیم اصفهان از هم می‌پاشد. مشکل زمانی به وجود می‌آید که وقتی این بازیکنان به اصفهان برمی‌گردند و قرار باشد برای اصفهان بازی کنند هر کدام تفکرات متفاوتی پیدا کرده‌اند و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر زمان‌بر می‌شود.

وی اشاره کرد: تنها ۲ هفته فرصت آماده شدن تیم و قرار گرفتن مقابل تیم ملی فوتسال را داشتیم و با کمبود سانس تمرینی مواجه بودیم و تنها توانستیم هماهنگی نسبی در این مدت به‌دست آوریم.

جزایری از عدم حمایت باشگاه‌ها و اسپانسرها از رشته فوتسال و فوتبال بانوان گلایه کرد و گفت: چرا در اصفهان که قطب صنعتی کشور است یک اسپانسر قوی وجود ندارد که از بانوان فوتسالیست شهرمان حمایت کند؟ حسین شمس مدیرفنی تیم ملی فوتسال بانوان و مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از عملکرد بازیکنان ما رضایت داشتند اما ناراحت‌کننده است که در تیم ملی فوتسال بانوان جای فوتسالیست‌های اصفهان خالی است.

مربی تیم فوتسال بانوان ریف گفت: لیگ برتر نوجوانان از مهرماه آغاز می‌شود. اصفهان سهمیه لیگ دسته سه و دسته دو را هم دارد. در صورت ورود اسپانسر تیم خیلی قوی و خوبی را برای حضور در لیگ معرفی می‌کنیم تا نهایتاً به لیگ برتر راه یابد اما در غیر اینصورت مجبور هستیم بازیکنان خوبمان را در تیم‌های دیگر پخش کنیم و نهایتاً به بازیکن‌سازی برای شهرهای دیگر بسنده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از باشگاه ریف تشکر می‌کنم. اگر الان صاحب موفقیت‌هایی می‌شویم به دلیل این است که باشگاه ریف پنج سال است به‌غیر از بازیکنانی که در آکادمی فعالیت می‌کنند، بازیکنان استان را به صورت رایگان قبول می‌کند و به همین دلیل است که تعداد زیادی بازیکنان به تیم ملی معرفی می‌کنیم.

کد خبر 318331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.