فاز اول پردیس هنر به بهره برداری می رسد

فاز اول پردیس هنر آبشار همزمان با عید سعید غدیر خم به بهره برداری می رسد که برای فاز اول آن ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، پردیس هنر آبشار یکی از پروژه های شاخص شهرداری اصفهان است که کل  مساحت پردیس هنر ۷۵ هزار مترمربع است به واسطه نوع خاص طراحی و کارکردی که برای آن درحاشیه زاینده رود پیش بینی شده، از اهمیت خاصی برخوردار است. این پردیس که با رویکرد خانواده محور طراحی شده است شرایطی را فراهم می آورد تا تمامی اعضای خانواده در کنار یک دیگر لحظات شاد و با نشاطی را سپری کنند.

پروژه پردیس هنر شامل دو فاز است که ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشارهای مجاور خیابان، فرش گل، دالان بهشت، پارکینگ ها جزء فاز یک پردیس هنر محسوب می شود و همگی تکمیل شده اند.

نورپردازی منحصر به فرد آبشارهای این مجموعه نیز انجام شده که جلوه خاصی به خصوص در شب پیدا می کنند.

تاسیسات آبشار و موتور خانه این پروژه به پایان رسیده است و عملیات اجرایی ورودی فاز اول تکمیل شده و همچنین عملیات اجرایی سقف سالن آمفی تئاتر فاز اول پردیس هنر نیز در مرحله پایانی قرار دارد.

در فاز دوم این پردیس آبنمای مرکزی، جاده اصلی، گلخانه و پارک کودک قرار دارد که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

کریمی مدیر پروژه پردیس هنر آبشار برآورد اولیه بودجه این پروژه را ۱۵ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: کل مساحت پردیس هنر ۷۵ هزار مترمربع است که برای فاز اول آن ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات های عمرانی فاز اول این پروژه در ۲ شیفت کاری اجرایی شده تا در نیمه اول سالجاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 317878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.